DANIJELA BIŠKUP, dizajnerka obuće i pokretačica brenda „Lilu Shoes“
Šta je vaš najveći uspeh u proteklih 10 godina?
Protekla decenija je za mene bila veoma značajna. Na svom profesionalnom putu do tada sam uspela da postavim temelje svog brenda i da cela moja priča uhvati neki stabilan zalet.
Ali došlo je vreme da se sve podigne na naredni, viši nivo. Bilo mi je jasno da će komunikacija za klijentelom i prisustvo na društvenim mrežama biti ključni za dalji razvoj mog brenda Lilu Shoes. Zato sam dosta vremena posvetila kreiranju i izradi kampanja za svaku novu kolekciju, kao i izradu samostalnog online shop-a. Kao trešnja na torti jedne decenije otvorila se i prilika da reorganizujem svoju proizvodnju i sve postavim na jednom mestu, što ranije nije bio slučaj.
Da li biste radije živeli u gradu ili biste otišli na selo?
Ja sam rođena u malom mestu i za mene je odlazak u veliki grad bio presudan u svakom smislu. Posebno za način života i karijeru. Kada sam osnovala porodicu, tada je postalo važno da moj sin dobije što više mogućnosti za svoj razvoj i školovanje. I zbog svog, a i njegovog razvoja, uvek sam više volela život u gradu. Međutim, zbog drugačijeg načina života i promene prioriteta, u poslednje vreme sve više imam želju da živim van grada.
Mada moram da priznam da to ne znači da želim da živim na selu, već da živim u miru i prirodi, van gužve, da imam mogućnost da vozim bicikl, da živim bez žurbe i pritiska koji život u gradu donosi. Ali, sa povremenim dolaskom u grad.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Najbolja tehnologija je ona koju ne primećujete. Ona koja radi brzo, tiho i pouzdano – baš kada vam je najpotrebnija. Upravo tu filozofiju zastupa kompanija Monri Payments, deo Payten grupacije, koja zauzima...
Svetski dan pčela, koji se obeležava 20. maja, prilika je da se podsetimo koliko su pčele važne za naš ekosistem, ali i da iz njihove organizacije izvučemo pouke koje mogu doprineti kvalitetnijem i održivije...
Brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija i ove godine donosi nešto novo ljubiteljima piva i dobrog osveženja – Tuborg Zero. U pitanju je bezalkoholno pivo punog ukusa, zlatne boje i osvežavajuće arome – ideal...
Stiže letnja sezona, a sa njom i popusti. Er Srbija je objavila da od 19. do 26. maja nudi popuste za više od 80 destinacija za putovanja od 1. oktobra do 28. marta sledeće godine, ali to ne pomaže onima koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok