Generalni sponzor jednog od najvećih letnjih festivala u regionu Lovefesta naredne tri godine biće jedan od najpopularnijih brendova na ovim prostorima – TUBORG. Lovefest nastavlja svoju uspešnu tradiciju organizovanja najboljih muzičkih događaja uz najatraktivnije svetske di-džejeve, a od ove godine uz ključnu podršku generalnog sponzora Tuborga očekuje se da će nadmašiti sva očekivanja i da će ponuditi publici nesvakidašnje iskustvo.
Tuborg Lovefest, kako glasi zvaničan naziv manifestacije, biće organizovan 3, 4. i 5. avgusta na već dobro poznatom mestu – u Vrnjačkoj Banji.
Tuborg kao brend je uvek bio okrenut muzici, te je logičan sled i da se priključi Lovefest-u, festivalu koji je nedavno izglasan kao 35. festival na svetu, prema najvećem globalnom istraživanju i glasanju publike, sproveden od strane prestižnog časopisa DJ MAG.
„Tuborg i Lovefest od ove godine udruženi su u misiji da publici ponude mnogo više od očekivanog i predvidivog, sa ciljem da svako od prisutnih doživi jedinstveno iskustvo, koje će obeležiti njihovo leto. Biti sponzor ovako važnog festivala, koji okuplja ne samo domaću, već i stranu publiku, koji okuplja muzičke umetnike iz celog sveta na jednom mestu, za našu kompaniju i naš brend Tuborg predstavlja veliko zadovoljstvo“, ističe Milan Perić, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Carlsberg Srbija.
Bojan Perić, Marko Vukomanović (Lovefest) i Milan Perić (Calsberg)
Lovefest u Vrnjačkoj Banji okupiće ljude iz čitavog regiona i zajedno sa partnerima kao što je Tuborg stvoriće najluđu i najbolju atmosferu. Prema rečima Milana Perića, očekuju vas brojne aktivacije, žurke i iznenađenja ne samo tokom trajanja festivala, već i u mesecima koji dolaze a koje prethode festivalu.
„Lovefest je pre samo nekoliko dana i zvanično postao 35. festival na svetu, te tako partnerstvo sa kompanijom Carlsberg i brendom Tuborg dolazi u najboljem trenutku. Veoma smo ponosni na činjenicu da će jedan tako veliki i renomirani brend podržati festival. Pred nama su godine u kojima ćemo zajedno pokazati na koje će sve načine naše partnerstvo dovesti na novi nivo, ne samo festival, već i koncept takvih muzičkih događaja u region”, rekao je jedan od osnivača Lovefesta Marko Vukomanović.
Foto: Marko Vukomanović (Lovefest) i Milan Perić (Calsberg)
Sve nove informacije, aktivnosti i kompletan program festivala moći ćete uskoro da nađete na sajtu lovefest.rs.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Mnogi danas žive pod stalnim pritiskom. San je isprekidan, misli ne prestaju ni kad se ugasi svetlo, a telo deluje kao da ne ume da se odmori. Zato velika većina nas traži način da se opusti bez lekova i bez...
Baš kao i vaš omiljeni FRIENDS lik, vaša McDonald’s porudžbina govori mnogo o vama. Bilo da pregovarate ko će dobiti poslednji McNugget ili ne želite da delite pomfrit – svi imamo svoj način da uživamo u obr...
Kada bi svoj odgovor na pitanje iz naslova dali na osnovu analize najvećeg istraživanja benefita i wellbeing podrške zaposlenih u Srbiji: “Šta to radi zaposlene 2025/2026”, stiče se utisak da doborovoljno zd...
Selidba je uvek prekretnica – promena adrese, navika i okruženja može biti stresna, ali uz dobar plan sve može teći glatko i bez nepotrebne nervoze. Pravilna organizacija i promišljeni koraci pre useljenja k...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.