Lifestyle

01.02.2023. 14:43

Lovefest-Tuborg

Autor: Dimitrije Gašić

Zvanično je! TUBORG je generalni sponzor Lovefest-a naredne tri godine

Foto: Lovefest-Tuborg

Lifestyle

01.02.2023. 14:43

Generalni sponzor jednog od najvećih letnjih festivala u regionu Lovefesta naredne tri godine biće jedan od najpopularnijih brendova na ovim prostorima – TUBORG. Lovefest nastavlja svoju uspešnu tradiciju organizovanja najboljih muzičkih događaja uz najatraktivnije svetske di-džejeve, a od ove godine uz ključnu podršku generalnog sponzora Tuborga očekuje se da će nadmašiti sva očekivanja i da će ponuditi publici nesvakidašnje iskustvo.

Tuborg Lovefest, kako glasi zvaničan naziv manifestacije, biće organizovan 3, 4. i 5. avgusta na već dobro poznatom mestu – u Vrnjačkoj Banji.

Tuborg kao brend je uvek bio okrenut muzici, te je logičan sled i da se priključi Lovefest-u, festivalu koji je nedavno izglasan kao 35. festival na svetu, prema najvećem globalnom istraživanju i glasanju publike, sproveden od strane prestižnog časopisa DJ MAG.

„Tuborg i Lovefest od ove godine udruženi su u misiji da publici ponude mnogo više od očekivanog i predvidivog, sa ciljem da svako od prisutnih doživi jedinstveno iskustvo, koje će obeležiti njihovo leto. Biti sponzor ovako važnog festivala, koji okuplja ne samo domaću, već i stranu publiku, koji okuplja muzičke umetnike iz celog sveta na jednom mestu, za našu kompaniju i naš brend Tuborg predstavlja veliko zadovoljstvo“, ističe Milan Perić, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Carlsberg Srbija.

 

Bojan Perić, Marko Vukomanović (Lovefest) i Milan Perić (Calsberg)

 

Lovefest u Vrnjačkoj Banji okupiće ljude iz čitavog regiona i zajedno sa partnerima kao što je Tuborg stvoriće najluđu i najbolju atmosferu. Prema rečima Milana Perića, očekuju vas brojne aktivacije, žurke i iznenađenja ne samo tokom trajanja festivala, već i u mesecima koji dolaze a koje prethode festivalu.

„Lovefest je pre samo nekoliko dana i zvanično postao 35. festival na svetu, te tako partnerstvo sa kompanijom Carlsberg i brendom Tuborg dolazi u najboljem trenutku. Veoma smo ponosni na činjenicu da će jedan tako veliki i renomirani brend podržati festival. Pred nama su godine u kojima ćemo zajedno pokazati na koje će sve načine naše partnerstvo dovesti na novi nivo, ne samo festival, već i koncept takvih muzičkih događaja u region”, rekao je jedan od osnivača Lovefesta Marko Vukomanović.

Foto: Marko Vukomanović (Lovefest) i Milan Perić (Calsberg)

Sve nove informacije, aktivnosti i kompletan program festivala moći ćete uskoro da nađete na sajtu lovefest.rs.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.