Generalni sponzor jednog od najvećih letnjih festivala u regionu Lovefesta naredne tri godine biće jedan od najpopularnijih brendova na ovim prostorima – TUBORG. Lovefest nastavlja svoju uspešnu tradiciju organizovanja najboljih muzičkih događaja uz najatraktivnije svetske di-džejeve, a od ove godine uz ključnu podršku generalnog sponzora Tuborga očekuje se da će nadmašiti sva očekivanja i da će ponuditi publici nesvakidašnje iskustvo.
Tuborg Lovefest, kako glasi zvaničan naziv manifestacije, biće organizovan 3, 4. i 5. avgusta na već dobro poznatom mestu – u Vrnjačkoj Banji.
Tuborg kao brend je uvek bio okrenut muzici, te je logičan sled i da se priključi Lovefest-u, festivalu koji je nedavno izglasan kao 35. festival na svetu, prema najvećem globalnom istraživanju i glasanju publike, sproveden od strane prestižnog časopisa DJ MAG.
„Tuborg i Lovefest od ove godine udruženi su u misiji da publici ponude mnogo više od očekivanog i predvidivog, sa ciljem da svako od prisutnih doživi jedinstveno iskustvo, koje će obeležiti njihovo leto. Biti sponzor ovako važnog festivala, koji okuplja ne samo domaću, već i stranu publiku, koji okuplja muzičke umetnike iz celog sveta na jednom mestu, za našu kompaniju i naš brend Tuborg predstavlja veliko zadovoljstvo“, ističe Milan Perić, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Carlsberg Srbija.
Bojan Perić, Marko Vukomanović (Lovefest) i Milan Perić (Calsberg)
Lovefest u Vrnjačkoj Banji okupiće ljude iz čitavog regiona i zajedno sa partnerima kao što je Tuborg stvoriće najluđu i najbolju atmosferu. Prema rečima Milana Perića, očekuju vas brojne aktivacije, žurke i iznenađenja ne samo tokom trajanja festivala, već i u mesecima koji dolaze a koje prethode festivalu.
„Lovefest je pre samo nekoliko dana i zvanično postao 35. festival na svetu, te tako partnerstvo sa kompanijom Carlsberg i brendom Tuborg dolazi u najboljem trenutku. Veoma smo ponosni na činjenicu da će jedan tako veliki i renomirani brend podržati festival. Pred nama su godine u kojima ćemo zajedno pokazati na koje će sve načine naše partnerstvo dovesti na novi nivo, ne samo festival, već i koncept takvih muzičkih događaja u region”, rekao je jedan od osnivača Lovefesta Marko Vukomanović.
Foto: Marko Vukomanović (Lovefest) i Milan Perić (Calsberg)
Sve nove informacije, aktivnosti i kompletan program festivala moći ćete uskoro da nađete na sajtu lovefest.rs.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Najpopularnije igre za mobilne reklamiraju se bez upozorenja da sadrže "loot box"-ove, odnosno nasumične kupovine u igri koje kritičari smatraju „eksploatatorskim“ i koje mogu da „podstaknu zavisnost“.Re...
Industrija odeće u svetu trenutno vredi 1,79 biliona dolara, neke kompanije su male i lokalne, one druge, veće, često su u biznisu sa odećom decenijama i prepoznatjive su širom sveta. Te kompanije su i među ...
Smanjenje otpada od hrane u domaćinstvima jedan je od najefikasnijih i najpristupačnijih načina na koji svako može da doprinese zaštiti životne sredine, posebno u vreme novogodišnjeg i božićnog praznika kada...
Uprkos činjenici da živimo u svetu društvenih mreža, tehnologija koje nam omogućavaju brz i neograničen kontakt i pružaju osećaj da smo povezani više nego ikada, u isto vreme socijalna izolovanost i osećaj ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok