Ostalo

01.07.2023. 00:13

Autor: Biljana Bilaković

 Strast za klasične automobile

DIZAJN Dejvid Bekam i Maserati

Bivši fudbaler Mančester junajteda, Real Madrida, Los Anđeles Galaksija, Milana i PSŽ-a dizajnirao je dva sportska automobila za italijanski brend Maserati, koji se po svojoj formi baziraju na klasičnim automobilima iz prethodnih godina

Dejvid Bekam je poznata fudbalerska superzvezda sa odličnim procentom šutiranja, maneken sa istetoviranim telom koje i dalje stalno slika i pokazuje, ali i odličnim ukusom za modu, budući da mu je žena Viktorija Bekam, bivša „spajsica“ a sada renomirana modna kreatorka. On je, zajedno sa stručnjacima iz kompanije Maserati, kreirao dve specijalne boje karoserije za novu ediciju vozila.

Poznat po svom stilu i ljubavi prema superatomobilima, njegova saradnja sa tim brendom može se opisati samo kao neizbežna sudbina. Britanska fudbalska zvezda danas se smatra članom elite poznatih ličnosti koje na svoj način oblikuju show business, modnu, pa čak i automobilsku industriju.

Napravljeni kao prva dva izdanja u  Maserati Fuoriserie Essentials kolekciji, ta dva automobila su deo programa prilagođavanja brenda Maserati kupcima kroz razne kolekcije koje će biti dostupne za kupovinu. Fuoriserie na italijanskom znači „izrađen po meri“, što znači da će svako ko bude sarađivao na tom projektu moći da iskaže svoju ličnost i strast stvaranjem sopstvenog Maseratija. Baš kao i Bekam, svako može da bira između širokog spektra ličnih karakteristika inspirisanih slavnim Maseratijevim trkaćim nasleđem, posvećenog ljubiteljima tehnologije i novih materijala.

Prva boja koju je Bekam izabrao se zove Night Interaction a druga Verde Royale. Prva je plava, a druga zelena. Prva boja je inspirisana modelom Ghibli iz 1967. godine i dolazi u kombinaciji sa smeđom kožom na sedištima. Zelena boja je inspirisana modelom Maserati Quattroporte Royale iz 1986. godine, koji je proizveden u samo 51 primerku.

Svaki od modela u novim bojama dobiće i specijalnu metalnu pločicu  na kojoj je Bekamovo ime u čast i obeležja te saradnje.

Saradnja Maseratija i Bekama traje već neko vreme. Naime, poznata fudbalska zvezda je zaštitno lice i globalni ambasador tog luksuznog brenda u čijim se reklamama razigrano vozi i okreće u jednom od Maseratijevih automobila. Maserati važi za inovativan, strastven i jedinstven po dizajnu, pa je stoga i svoje poverenje prepustio Bekamu kao oličenju svih tih vrednosti. I obrnuto, Bekam je Maserati opisao kao „kultni italijanski brend koji deli njegovu strast ka najboljim inovacijama i dizajnu“.

Maserati je nedavno, na nedelji dizajna u Milanu, predstavio prilagođenu verziju svog prvog potpuno električnog automobila GranTurismo Folgore, uz obećanje da će njihova električna vozila biti podjednako atraktivna kao i ona sa unutrašnjim sagorevanjem.

„Ako je većina električnih automobila dosadna, ne kažem to, ali to je ono što stalno čujem, onda je ovo prilika za nas da upravo ne budemo takvi“, rekao je izvršni direktor Maseratija David Graso.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Tema:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.