
Industrija lepote brzo raste
Henkel je za 20 godina poslovanja u Srbiji investirao više od 420 miliona evra. Kompanija želi da postane klimatski pozitivna do 2030. godine. Jedan od istaknutih ciljeva je da do 2025. godine 100 odsto Henk...
Da li ćemo u bliskoj budućnosti birati parfem uz pomoć uređaja koji prati našu moždanu aktivnost na određene mirise, da li će nam AI pomagati da odaberemo nijansu ruža ili pudera koja u potpunosti odgovara našem tenu? Tehnološke inovacije unapređuju gotovo sve industrije, pa tako i industriju lepote. Na nedavno održanoj najvećoj evropskoj tehnološkoj konferenciji Viva Technology, lider ove industrije L’Oréal, predstavio je svoju viziju budućnosti lepote, zasnovane na tehnološkim inovacijama.
„U L’Oréal-u verujemo da lepota počiva na spajanju nauke i tehnologije i da će ove moćne sile oblikovati budućnost industrije“, kaže Barbara Lavernos, zamenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréal-u. „Kombinujući naše više od veka dugo naučno znanje sa najsavremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, menjamo i pojačavamo iskustva lepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača širom sveta.“
Odabir parfema uz pomoć slušalica
Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rešenje koje koristi multisenzorske slušalice, koje prate i analiziraju naše emocionalne odgovore na različite mirise, u cilju odabira savršenog parfema za svakog potrošača.
Veštačka inteligencija za savršenu nijansu ruža
Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj sa ugrađenom veštačkom inteligencijom, koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Jednim dodirom, uređaj analizira hiljade mogućnosti prilagođenih boja – uparivanjem sa tonom kože ili odećom korisnika – i u roku od nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu.
Tehnološki salon budućnosti
L’Oréal Water Saver, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok smanjuje potrošnju vode za 61 odsto u poređenju sa standardnim metodama.
Maloprodaja (Lepota nadohvat ruke)
Iz Lancôme stiže Absolue Dual-LED Youth Treatment, uređaj koji koristi patentiranu LED svetlosnu terapiju za lečenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora, dok Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku na prodajnom mestu, sa mogućnošću procene više od 13 različitih stanja kože. Ovaj brend donosi inovacije i u usklađivanju nijansi pudera, uz
Lancôme Shade Finder koji može da otkrije do 22.500 jedinstvenih nijansi kože.
Virtuelna dermatološka nega
SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških saveta putem privatnih video-konsultacija sa profesionalnim medicinskim estetičarem.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Henkel je za 20 godina poslovanja u Srbiji investirao više od 420 miliona evra. Kompanija želi da postane klimatski pozitivna do 2030. godine. Jedan od istaknutih ciljeva je da do 2025. godine 100 odsto Henk...
U stanju permanentnih globalnih kriza poslednje tri godine za male otvorene rastuće ekonomije, poput srpske, pitanje investicija, posebno stranih direktnih investicija, postalo je pitanje od životne važnosti...
Od osamostaljenja, najveći problemi Ukrajine su podeljenost, duboka korumpiranost i hronična politička nestabilnost. Nezavisno od ratnog ishoda, oporavak najveće i najsiromašnije zemlje u Evropi zavisiće od ...
Uslovi poslovanja na svetskom tržištu i dalje nisu stabilni, ali snalazimo se i uspevamo da rešavamo probleme. Naša oprema se prodaje na svim kontinentima, osim Australije, dok se u proizvodnji IML opreme sv...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE