
Želimo na prostor bivše Jugoslavije
Cementare u Srbiji i regionu su jako dobro pozicionirane jer nisu ništa drugačije od cementara u zapadnoj Evropi, čak bih rekao da je u njih više ulagano i da su bolje održavane jer su strani investitori ovd...
Emocionalnu empatiju i tzv. kompasiju karakteriše saosećajnost sa drugima, kao i želja da se drugome pomogne.
Emocionalna empatija se pre svega razvija razvijanjem jednog sofisticiranijeg i zrelijeg vrednosnog sistema tokom normalnog i zdravog sazrevanja. Ipak, određene strukture ličnosti (posebno narcističke i psihopatske) nikada ne razviju emotivnu empatiju. Po pravilu, te osobe nisu ni zainteresovane da saosećaju sa drugima. Njihova motivacija je bazična i najčešće ograničena na materijalno posedovanje, telesna uživanja i površno divljenje drugih ili popularnost. Ukoliko narcis ili psihopata ipak požele da se „oljude“, onda će im u tom procesu biti potrebne određene snage koje u većoj meri od psihologije pominje hrišćanstvo, kao što su pokajanje, razočaranje u sebe i svoj način života, uvid u besmisao površnog konzumerizma, opraštanje (drugima i sebi), ljubav, vera.
Ako govorimo o razvijanju emotivne empatije kod dece i mladih, osoba koje su još uvek u procesu formiranja ličnosti (dakle, koji još uvek nisu „zastranili“), onda je tu od presudnog značaja blisko ali i šire okruženje deteta…
Cementare u Srbiji i regionu su jako dobro pozicionirane jer nisu ništa drugačije od cementara u zapadnoj Evropi, čak bih rekao da je u njih više ulagano i da su bolje održavane jer su strani investitori ovd...
Sve do pre par meseci, delovalo je da vlada može bez većih ekonomskih problema da „progura“ ovu i sledeću godinu. To više ne deluje tako izvesno: pored međunarodnih okolnosti koje su sve nepovoljnije usled p...
Nakon tragedije 1. novembra kada je u padu nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu poginulo sada već 16 ljudi, nakon kasnijih istraga, smena, ostavki i hapšenja, optužbi za nepoštovanje propisa, pož...
Vesti iz izdanja društvena odgovornost
Studija društveno-ekonomskog uticaja Coca-Cola sistema i kompanije Bambi u Srbiji predstavljena je u okviru panel-diskusije „Zašto su globalni igrači (i dalje) domaće kompanije“ na Kopaonik biznis forumu
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE