Kanye West, najtrendi američki muzičar, neko je o čijem uticaju na sve ne treba ni raspravljati, apsolutno beskompromisan u svojoj viziji i ideji, kreativac koga tuđe mišljenje ne pokolebava i ne skreće sa zadatog cilja, neko ko otvoreno tvrdi da je genije, priznaje da ima bipolarni poremećaj i koji svaki projekat koji počne pretvori u bogatstvo.
Ima tu neke razlike u odnosu na druge isto tako poznate i javnosti zanimljive ličnosti, pogotovo razlike u odnosu prema profitu i ličnoj zaradi. Da se razumemo, i Kanye voli novac kao i svi u show biznisu, ali za razliku od mnogih kojima je zarada prioritet zbog koga su spremni na kompromise sa sopstvenom estetikom, Kanye će vam prodati svoju viziju i uspeti da vas natera da je prihvatite kao cool, čak i ako je ne razumete. Ili možda i lakše ako je ne razumete.
Još 2020. Kanye West kreće u saradnju sa GAP Inc. korporacijom, koja je matična kompanija GAP, Banana Republic, Old Navy i Athleta brendova i koja se posle izvesne dominacije na tržištu našla u problemu sa smanjenjem profita i sve manjim kulturnim značajem. Naime, GAP više nije bio dovoljno cool. A ko najbolje zna šta je sada cool?
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs