Cilj je stabilno snabdevanje gorivom
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Kanye West, najtrendi američki muzičar, neko je o čijem uticaju na sve ne treba ni raspravljati, apsolutno beskompromisan u svojoj viziji i ideji, kreativac koga tuđe mišljenje ne pokolebava i ne skreće sa zadatog cilja, neko ko otvoreno tvrdi da je genije, priznaje da ima bipolarni poremećaj i koji svaki projekat koji počne pretvori u bogatstvo.
Ima tu neke razlike u odnosu na druge isto tako poznate i javnosti zanimljive ličnosti, pogotovo razlike u odnosu prema profitu i ličnoj zaradi. Da se razumemo, i Kanye voli novac kao i svi u show biznisu, ali za razliku od mnogih kojima je zarada prioritet zbog koga su spremni na kompromise sa sopstvenom estetikom, Kanye će vam prodati svoju viziju i uspeti da vas natera da je prihvatite kao cool, čak i ako je ne razumete. Ili možda i lakše ako je ne razumete.
Još 2020. Kanye West kreće u saradnju sa GAP Inc. korporacijom, koja je matična kompanija GAP, Banana Republic, Old Navy i Athleta brendova i koja se posle izvesne dominacije na tržištu našla u problemu sa smanjenjem profita i sve manjim kulturnim značajem. Naime, GAP više nije bio dovoljno cool. A ko najbolje zna šta je sada cool?
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Tokom, sada već decenijske, vladavine SNS-a, teško je i nabrojati neispunjena obećanja, počevši od onih na čijim krilima su i došli do vlasti, poput rešavanje 24 sporne privatizacije ili simpatičnog obećanja...
INTERVJU Tamara Džamonja Ignjatović, redovna profesorka Filozofskog fakulteta u Beogradu
Nesumnjivo je da električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na klasične, pre svega u tome što nemaju nikakve emisije gasova (mada njihov proizvodnja i reciklaža nisu nimalo ekološke), ali istov...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE