
Loza voli da se bori
Kakav je kvalitet domaćih vina? Odličan generalno. Prošli smo fazu kada su se proizvodila kvalitetna vina, tehnološki ispravna, sortna vina. Sad smo već u fazi da svako podneblje ima svoje karakteristike i ...
Grupacija kojoj pripada kompanija EKO Serbia menja korporativni identitet u cilju posvećivanja održivoj budućnosti
HELLENIC PETROLEUM, jedna od najvećih energetskih kompanija u Jugoistočnoj Evropi, s ponosom je predstavila javnosti svoj novi naziv, HELLENiQ ENERGY, u sklopu nove poslovne strategije kompanije, orijentisane ka održivosti. Iste večeri je EKO Serbia, proslavila 20 godina uspešnog poslovanja u zemlji.
Veličanstveni događaj posvećen rebrendiranju održan je 16. novembra pred brojnim predstavnicima diplomatskog kora, poslovne zajednice, predstavnika medija i zaposlenih u kompaniji EKO Srbija. Na događaju su predstavljene započete strateške promene, usklađene sa vizuelnim identitetom i nazivom kompanije, HELLENiQ ENERGY.
Promenom korporativnog identiteta kompanije HELLENiQ ENERGY obeležen je kraj opsežnog procesa poslovne transformacije, što predstavlja prvu fazu ambicioznog strateškog plana Grupe pod nazivom „Vizija 2025”. Kompanija će se usredsređivati na održivi razvoj i ulagati značajna sredstva u korišćenje obnovljivih izvora i zelene energije, kao i u digitalizaciju i modernizaciju rafinerija. Cilj kompanije HELLENiQ ENERGY jeste da smanji svoj ekološki otisak i savlada izazove koje nose klimatske promene.
Tom prilikom, Grupa je takođe predstavila i novi logo, čiji pažljivo dizajnirani detalji odslikavaju deo identiteta kompanije HELLENIQ ENERGY i njene vrednosti – prelazak na čistu energiju i kontinuirani napredak. Logo je i dalje čvrsto povezan sa istorijom kompanije, s tim da su dobro poznate pruge pokrenute, te sada čine talas energije, dok zvezda vodilja predstavlja iskru inteligencije i vodeći element. Izgled novog brenda kompanije HELLENIQ ENERGY karakterističan je i po jarkim i intenzivnim bojama, gde dominantna morskoplava boja brenda odražava grčke korene Grupe.
Izvršni direktor kompanije HELLENiQ ENERGY Andreas Siamisis obratio se javnosti sledećim rečima:
„Naša kompanija je oduvek težila ka inovativnom duhu podstaknutom razvojem, koji vodi ka svetskom uspehu. Večeras sam imao čast da predstavim ovaj istorijski trenutak za kompaniju Hellenic Petroleum – otkrivanje novog korporativnog identiteta i ponosno predstavljanje poslovne vizije i korporativne strategije, koje će doneti ključne poslovne promene na svetskom i regionalnom nivou.
Zato menjamo osnovu naše strategije „Vizija 2025“. Iskoristićemo sve svoje resurse kako bismo stvorili bolju ekološku i društveno odgovornu sredinu. HELLENiQ ENERGY će smanjivati ekološki otisak kako bi se izborila sa klimatskim promenama. Do 2030. godine, smanjićemo emisije ugljenika za 50%. Da bismo prešli na preko potrebnu čistu energiju, koristimo inovativnost, nove tehnologije i napredna znanja i veštine. To je tek početak.
Generalni direktor kompanije EKO Serbia, Aris Karusos, poželeo je dobrodošlicu zvanicama i medijima:
„Ovo je novo doba za kompaniju HELLENiQ ENERGY, ali i za našu zemlju, koje odlikuju ekološke inicijative, moderna energetska rešenja i smanjenje ekološkog otiska. Nove poslovne vizije naše kompanije u saradnji sa lokalnim institucijama postaće sinonim obnovljivih izvora energije i zaštite životne sredine u Srbiji i regionu.
Večeras slavimo i 20 godina poslovanja kompanije EKO Serbia. Ponosni smo na dug put koji nam je pomogao da izgradimo veze poverenja sa našim potrošačima i kupcima, investirajući više od 100 miliona evra u Srbiju. Sa više od 700 zaposlenih i mrežom od 56 benzinskih stanica, pružajući sjajan kvalitet proizvoda i usluga, EKO Serbia će nastaviti ovim putem, stavljajući potrošače, lokalnu zajednicu i životnu sredinu u središte svog poslovanja i narednih 20 godina.“
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kakav je kvalitet domaćih vina? Odličan generalno. Prošli smo fazu kada su se proizvodila kvalitetna vina, tehnološki ispravna, sortna vina. Sad smo već u fazi da svako podneblje ima svoje karakteristike i ...
IPA programi Evropske unije imaju pet komponenti: pomoć tranziciji i izgradnja institucija (TAIB), prekogranična saradnja (CBC), regionalni razvoj (REGD), razvoj ljudskih resursa (HRD) i ruralni razvoj (IPAR...
Vesti iz izdanja Javne finansije
Prošle godine EPS i Srbijagas su „koštali“ budžet skoro 2% BDP-a, odnosno oko 1,2 milijarde evra. I ove godine u budžetu se predviđa nastavak subvencionisanja energetskih preduzeća. Uz to idu i vraćanje dugo...
Torlak više ne proizvodi sputnjik V vakcine, kažu upućeni. A koliko nas je koštao pokušaj? Makar nekoliko miliona evra. Srbija je trebalo da postane regionalni proizvođač vakcina protiv korone. Bio je pla...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE