Vesti iz izdanja

31.08.2021. 16:12

Autor: Dimitrije Gašić

I od TikToka će moći da se živi

Virtuelni svet

Društvena mreža TikTok od sredine prošle godine najavljuje monetizovanje kao opciju koja korisnicima omogućava zaradu. Tako je nastala nova opcija „gift“ za slanje poklona. 

Kada dobijete gift, možete ga konvertovati u dijamante, a njih u pravi novac. Na taj način, kreatori najgledanijih video-sadržaja moći će da zarađuju, a za jedan dijamant dobiće oko 0,05 USD. 

Kupovina giftova odvija se u valuti „coin“ koja se takođe kupuje. Za jedan dolar dobijate 100 coin-a. 

Pri svakom konvertovanju gifta u novac, TikTok uzima 50 odsto. Ipak, mogućnost za zaradu je velika s obzirom na to da je, kako se navodi na sajtu world-technews.com, TikTok najpreuzimanija non-game aplikacija sa 81 milionom preuzimanja samo tokom maja meseca ove godine, odnosno 65 miliona koliko je imala tokom juna 2021. godine.

Kad te hoće, hoće te: top 5 najpopularnijih aplikacija na svetu

Prema podacima sensiotower.com, TikTok je najpopularnija aplikacija na svetu leta 2021. Računa se broj preuzimanja, a samo tokom juna meseca, zabeleženo je preko 65 miliona novih korisnika. 

Popularnost ove društvene mreže širi se od zapada ka istoku planete, pa tako u maju ove godine, najviše preuzimanja aplikacije TikTok bilo je u Brazilu (16%), a u junu u Indoneziji (13%). 

Na drugom mestu je Facebook sa 52 miliona instalacija, a u prvih pet najpopularnijih društvenih mreža ušli su i WhatsApp, Instagram i Messenger.

Snapchat svlači i oblači

Borba za korisnike ne prestaje, a Snapchat pored velikog Instagrama, za konkurenciju ima i TikTok. Zato je odlučio da uvede sasvim novu opciju za svoje korisnike. U trci da privuče što više korisnika i izbaci dnevno što više kratkih zabavnih klipova, Snapchat ima novi update: kupovina ispred kamere.

Sve što treba da uradite jeste da uključite kameru i krenete sa isprobavanjem  garderobe. Ovom opcijom uspeli su da spoje do sada nespojivo – isprobavanje pre online kupovine. Takođe, korisnici mogu i da skeniraju neki tuđi komad garderobe, a zatim pronađu i vide kako im stoji. 

Podsećanja radi, Snapchat-u je pretio nestanak u trenutku kada je popularnost TikTok-a počela enormno da raste, pa su krajem 2020. godine delili milion dolara dnevno kreatorima sadržaja. Da je kampanja bila uspešna, govori i podatak da su dnevno beležili skoro 200.000 objavljenih videa, a broj korisnika ove aplikacije danas preti da premaši cifru od čak trista miliona.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentari(2)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.