Društvena mreža TikTok od sredine prošle godine najavljuje monetizovanje kao opciju koja korisnicima omogućava zaradu. Tako je nastala nova opcija „gift“ za slanje poklona.
Kada dobijete gift, možete ga konvertovati u dijamante, a njih u pravi novac. Na taj način, kreatori najgledanijih video-sadržaja moći će da zarađuju, a za jedan dijamant dobiće oko 0,05 USD.
Kupovina giftova odvija se u valuti „coin“ koja se takođe kupuje. Za jedan dolar dobijate 100 coin-a.
Pri svakom konvertovanju gifta u novac, TikTok uzima 50 odsto. Ipak, mogućnost za zaradu je velika s obzirom na to da je, kako se navodi na sajtu world-technews.com, TikTok najpreuzimanija non-game aplikacija sa 81 milionom preuzimanja samo tokom maja meseca ove godine, odnosno 65 miliona koliko je imala tokom juna 2021. godine.
Kad te hoće, hoće te: top 5 najpopularnijih aplikacija na svetu
Prema podacima sensiotower.com, TikTok je najpopularnija aplikacija na svetu leta 2021. Računa se broj preuzimanja, a samo tokom juna meseca, zabeleženo je preko 65 miliona novih korisnika.
Popularnost ove društvene mreže širi se od zapada ka istoku planete, pa tako u maju ove godine, najviše preuzimanja aplikacije TikTok bilo je u Brazilu (16%), a u junu u Indoneziji (13%).
Na drugom mestu je Facebook sa 52 miliona instalacija, a u prvih pet najpopularnijih društvenih mreža ušli su i WhatsApp, Instagram i Messenger.
Snapchat svlači i oblači
Borba za korisnike ne prestaje, a Snapchat pored velikog Instagrama, za konkurenciju ima i TikTok. Zato je odlučio da uvede sasvim novu opciju za svoje korisnike. U trci da privuče što više korisnika i izbaci dnevno što više kratkih zabavnih klipova, Snapchat ima novi update: kupovina ispred kamere.
Sve što treba da uradite jeste da uključite kameru i krenete sa isprobavanjem garderobe. Ovom opcijom uspeli su da spoje do sada nespojivo – isprobavanje pre online kupovine. Takođe, korisnici mogu i da skeniraju neki tuđi komad garderobe, a zatim pronađu i vide kako im stoji.
Podsećanja radi, Snapchat-u je pretio nestanak u trenutku kada je popularnost TikTok-a počela enormno da raste, pa su krajem 2020. godine delili milion dolara dnevno kreatorima sadržaja. Da je kampanja bila uspešna, govori i podatak da su dnevno beležili skoro 200.000 objavljenih videa, a broj korisnika ove aplikacije danas preti da premaši cifru od čak trista miliona.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zdravo
Malo mi nije jasno sve ali ok provalicu,orvi put citam i od skora sam na tik toku…