
KUPCIMA JE SVAKI DINAR VAŽAN
Bilo je u poslednjih pet godina dosta poslovnih izazova, ali kada pogledamo iza sebe i vidimo koliko se toga promenilo i koliko smo kao kompanija iz dana u dan napredovali, mogu slobodno da kažem da su nas s...
Društvena mreža TikTok od sredine prošle godine najavljuje monetizovanje kao opciju koja korisnicima omogućava zaradu. Tako je nastala nova opcija „gift“ za slanje poklona.
Kada dobijete gift, možete ga konvertovati u dijamante, a njih u pravi novac. Na taj način, kreatori najgledanijih video-sadržaja moći će da zarađuju, a za jedan dijamant dobiće oko 0,05 USD.
Kupovina giftova odvija se u valuti „coin“ koja se takođe kupuje. Za jedan dolar dobijate 100 coin-a.
Pri svakom konvertovanju gifta u novac, TikTok uzima 50 odsto. Ipak, mogućnost za zaradu je velika s obzirom na to da je, kako se navodi na sajtu world-technews.com, TikTok najpreuzimanija non-game aplikacija sa 81 milionom preuzimanja samo tokom maja meseca ove godine, odnosno 65 miliona koliko je imala tokom juna 2021. godine.
Kad te hoće, hoće te: top 5 najpopularnijih aplikacija na svetu
Prema podacima sensiotower.com, TikTok je najpopularnija aplikacija na svetu leta 2021. Računa se broj preuzimanja, a samo tokom juna meseca, zabeleženo je preko 65 miliona novih korisnika.
Popularnost ove društvene mreže širi se od zapada ka istoku planete, pa tako u maju ove godine, najviše preuzimanja aplikacije TikTok bilo je u Brazilu (16%), a u junu u Indoneziji (13%).
Na drugom mestu je Facebook sa 52 miliona instalacija, a u prvih pet najpopularnijih društvenih mreža ušli su i WhatsApp, Instagram i Messenger.
Snapchat svlači i oblači
Borba za korisnike ne prestaje, a Snapchat pored velikog Instagrama, za konkurenciju ima i TikTok. Zato je odlučio da uvede sasvim novu opciju za svoje korisnike. U trci da privuče što više korisnika i izbaci dnevno što više kratkih zabavnih klipova, Snapchat ima novi update: kupovina ispred kamere.
Sve što treba da uradite jeste da uključite kameru i krenete sa isprobavanjem garderobe. Ovom opcijom uspeli su da spoje do sada nespojivo – isprobavanje pre online kupovine. Takođe, korisnici mogu i da skeniraju neki tuđi komad garderobe, a zatim pronađu i vide kako im stoji.
Podsećanja radi, Snapchat-u je pretio nestanak u trenutku kada je popularnost TikTok-a počela enormno da raste, pa su krajem 2020. godine delili milion dolara dnevno kreatorima sadržaja. Da je kampanja bila uspešna, govori i podatak da su dnevno beležili skoro 200.000 objavljenih videa, a broj korisnika ove aplikacije danas preti da premaši cifru od čak trista miliona.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Bilo je u poslednjih pet godina dosta poslovnih izazova, ali kada pogledamo iza sebe i vidimo koliko se toga promenilo i koliko smo kao kompanija iz dana u dan napredovali, mogu slobodno da kažem da su nas s...
Vesti iz izdanja Javne finansije
Leks specijalis zakasnio da dobije kritiku u izveštaju EK Građevinsko čedo vlasti van kontrole javnosti Bageri i građevinske mašine počeli su da pripremaju prostor za izgradnju paviljona novog sajma u Su...
KARAKTERISTIKA SVIH VELIKIH PROJEKATA OVE VLASTI: IZVOĐAČI SE (GOTOVO) UVEK BIRAJU U NETRANSPARENTNIM PROCEDURAMA, BILO PO MEĐUDRŽAVNIM SPORAZUMIMA BILO PO „LEKS SPECIJALISIMA“, RADOVI REDOVNO KASNE, A KONAČ...
Saradnja između organizacija civilnog sektora i kompanija omogućava da kompanije prepoznaju potrebe ne samo civilnog sektora, već i njihovih direktnih korisnika i da svoja davanja usmere društvu tako da pomo...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
Zdravo