Vesti iz izdanja

31.03.2022. 23:27

Autor: Dimitrije Gašić

Kako političari koriste nove medije

Trendovi

U trenutku pisanja ovog teksta, predizborna kampanja ulazi u sam finiš. Politika je odavno došla na društvene mreže a, s obzirom na to da pratimo trendove i vesti sa mreža, da vidimo kako su ih iskoristili političari.

Pre svega, kako je potencijal u pronalaženju novih glasača, takozvanih apstinenata, iskoristila najpre opozicija. Vlast godinama obilato koristi televizije s nacionalnom pokrivenošću i ima mnogo više resursa neophodnih u kampanji.

TikTok je najbrže rastuća društvena mreža na svetu i mesecima je u samom vrhu po broju instalacija. Poznato je, a i pisali smo već o tome, da se tamo nalazi uglavnom mlađa populacija. Za razliku od Fejsbuka, Instagrama, Tvitera, gde je društvo poprilično raznoliko, na TikToku su (uglavnom) mladi i po nepisanom pravilu – apstinenti. Način izražavanja je isključivo kroz video, od nekoliko sekundi do čak 10 minuta.

Naime, ova kineska društvena mreža najavila je krajem februara ove godine da produžava trajanje jednog videa na rekordnih 10 minuta. To je sasvim dovoljno vremena da se čovek iskaže. Dakle, prečica za dolazak do mladih glasača za kojima žude skoro sve izborne liste.

ŠTA NA TIKTOK-U NAJBOLJE PROLAZI?

Recept za kako napraviti viralan video za TikTok ne postoji. Ipak, postoje neke „fore” koje mogu da utiču na popularnost videa. Recimo, još uvek se bolje kotiraju kratki videi. Viralne koreografije praćene uz jednu te istu pesmu, naravno od svega nekoliko sekundi, gledaju se i lajkuju na ovoj društvenoj mreži. Propratni tekst je poželjan ukoliko na brzinu morate da objasnite poentu videa. Oštri „rezovi” prave se jednostavno pomoću TikTok alata, a pružaju dinamiku sadržaja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.