Vesti iz izdanja

31.03.2022. 22:41

Autor: STIHL

Koliko godina, toliko sadnica

STIHL u rođendanskoj akciji ozelenjavanja gradskih površina

STIHL proizvodi daju važan doprinos očuvanju prirode

Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i za građevinsku industriju, u saradnji sa JKP „Zelenilo Beograd“ zasadila je 15. marta 96 sadnica kedra u parku Ušće na Novom Beogradu. Ovaj broj od 96 sadnica simbolizuje broj godina postojanja kompanije.

„Akciju ozelenjavanja gradskih površina započeli smo prošle godine, kada smo proslavljali 95. rođendan kompanije. Tada smo zasadili 95 stabala javora u Brodarskoj ulici, u parku između mosta Gazela i Starog savskog mosta. Ove i narednih godina nastavljamo našu, sada već tradicionalnu akciju sa našim partnerima JKP ’Zelenilo Beograd’. I danas smo zasadili 96 stabala kedra, čime ćemo pomoći u očuvanju životne sredine i podići kvalitet zelene infrastrukture u gradu, što je još jedan vid podrške našem okruženju. Naši proizvodi pomažu ljudima tokom rada u prirodi i nezi zelenih površina, što smo i danas pokazali“, rekla je Dijana Peškir, direktorka kompanije STIHL za tržišta Srbije i Crne Gore.

STIHL podržava lokalne, regionalne i globalne inicijative za zaštitu životne sredine i prirodnih resursa. Zaposleni u STIHL-u su aktivni u svim zemljama u kojima kompanija posluje i uključeni su u lokalne kooperativne poduhvate i projekte za negu i održavanje ekološki vrednih parkova, bašta i šuma. Pored toga, STIHL podržava međunarodne ekološke organizacije i projekte.

„U ime JKP ’Zelenilo-Beograd’ i u svoje lično ime želim da čestitam 96. rođendan kompaniji STIHL i da im zahvalim što, sada već tradicionalno, svoj rođendan obeležavaju sadnjom stabala na javnim zelenim površinama u gradu. Ovom aktivnošću su pokazali da su društveno odgovorna kompanija koja, osim uspešnog poslovanja, brine i o životnoj sredini“, izjavila je Nataša Šišaković, izvršna direktorka za operativne poslove JKP „Zelenilo-Beograd“.

I na ovaj način STIHL podseća na ogroman značaj zelenih površina u cilju kvalitetnijeg života u gradskim sredinama. U eri urbanizacije, posebno je važno negovati i održavati zelene površine kao što su parkovi i bašte. Oni služe kao „zelena pluća“ gradova, pružaju stanovnicima prirodno okruženje za rekreaciju i pomažu u smanjenju ugljen-dioksida, jednog od glavnih uzroka globalnog zagrevanja. Biljke koje su dobro orezane kasnije vezuju još više CO2. STIHL proizvodi daju važan doprinos očuvanju prirode.

Kvalitet je sinonim za brend STIHL

Od osnivanja, kompanija STIHL koristi revolucionarnu tehnologiju i inovativne ideje. U istoriji od 96 godina poslovanja, vrhunska tehnologija i kvalitet su postali sinonim za brend STIHL. U više od 160 zemalja, STIHL proizvodi pomažu ljudima u radu sa prirodom i u prirodi – to je dovelo brend na 1. mesto proizvođača motornih testera širom sveta. Prodajnu mrežu STIHL grupe čini 41 kompanija, oko 120 uvoznika i više od 54.000 ovlašćenih prodajnih mesta u preko 160 zemalja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.