Vesti iz izdanja

30.03.2017. 20:13

Autor: Dragana Zorić

Najviši standardi kvaliteta

Dragana Zorić, rukovodilac kontrole kvaliteta, METRO Cash & Carry Srbija

Jedno od najvažnijih pitanja za potrošače jeste bezbednost namirnica i kontrola kvaliteta. Kako regulišete prodaju da biste potrošačima ponudili isključivo zdravstveno bezbedne i sveže proizvode? 

Kvalitet i bezbednost hrane su u Metrou na prvom mestu. Kontinuiranim praćenjem najviših svetskih zahteva i standarda u poslovanju hranom i željom da svojim kupcima ponudimo samo najbolje, postali smo jedan od vodećih veletrgovinskih lanaca u Srbiji, prepoznati po kvalitetnoj ponudi i usluzi. Kompanija Metro posluje rukovodeći se najvišim međunarodnim standardima kvaliteta u poslovanju hranom i prvi je trgovinski lanac na srpskom tržištu sertifikovan po jednom od najviših standarda za hranu – IFS (International food standard). Takođe, pionir smo na srpskom tržištu u edukaciji proizvođača naše robne marke u pogledu značaja koje donose ovi standardi u poslovanju, i zahteva da se ti proizvođači, u za to ugovorom predviđenom roku, sertifikuju po nekom od standarda iz GFSI šeme. 

IFS standard, kroz primenu niza procedura, svakodnevnu posvećenost i detaljne kontrole koje uključuju odabir pouzdanih proizvođača, prijemnu kontrolu proizvoda, održavanje hladnog lanca, sledljivost, laboratorijsko ispitivanje proizvoda, obezbeđuje siguran kvalitet i zdravstvenu ispravnost proizvoda. Zahvaljujući ovakvim, zaista detaljnim i strogim procedurama, naši kupci znaju da u Metrou u svakom trenutku mogu pronaći provereno kvalitetne i bezbedne proizvode. Nama je ovaj segment poslovanja najvažniji i zadovoljni smo što smo za više od 11 godina postojanja u Srbiji, uspeli da postavimo najviše standarde i zadobijemo poverenje kupaca. Kada poslujete u oblasti veletrgovine, poverenje potrošača je najveći uspeh kompanije i svih nas koji smo njen deo. 

Veliki supermarketi prodaju hiljade artikala, među kojima ima i puno lako kvarljivih. Kako da potrošači budu sigurni da se u prodaji nalaze samo sveži i zdravstveno i sanitarno bezbedni proizvodi? 

U Metro objektima svaki segment u poslovanju hranom (prijem, skladištenje, izlaganje i prodaja) podleže redovnoj kontroli od strane za to stručnog i obučenog kadra. Ona obuhvata prijemnu kontrolu transportnih sredstva i proizvoda, održavanje hladnog lanca (kroz sistemsko praćenje temperature proizvoda i prostora), kontrolu higijene prevoznog sredstva, senzornih svojstava i roka upotrebe proizvoda, temperature i higijene prijemnog,  skladišnog i prodajnog prostora itd. Dakle, proizvod koji se nađe na policama je prošao višestruku kontrolu i kupci mogu biti sigurni u njegovu ispravnost. 

Da li zaposleni imaju treninge kada je u pitanju održavanje bezbednosti namirnica i koja sve pravila moraju da poštuju kada je reč o higijeni i rukovanju namirnicama? Na koji način se sve to kontroliše? 

Kompanija Metro uspešno posluje već više od 50 godina, na čak 27 tržišta i pre više od jedne decenije donela je i u Srbiju najbolju praksu kada su u pitanju kvalitet, higijena i bezbednost proizvoda. Naši kupci to prepoznaju i zato nam isto toliko dugo poklanjaju poverenje i vide nas kao svoje mesto za kupovinu zdravstveno ispravnih i kvalitetnih proizvoda. Za takvu sliku kompanije zaslužni su svi naši zaposleni, jer Metro nisu nikako samo prodajni objekti – već naši ljudi koji predano i posvećeno rade kako bi kupcima ponudili samo najbolje. Svake godine Metro objekti se sertifikuju po IFS standardu, tako da je IFS audit svojevrsna godišnja provera efikasnosti uspostavljenog standarda.  U ovom segmentu kontrole je aktivno, svakodnevno uključen visokostručni kadar Metroa (veterinari i tehnolozi), a  objekat je i pod stalnim nadzorom veterinarske inspekcije.

Naši zaposleni prolaze sve potrebne obuke i konstantno se ulaže u njihovu dalju edukaciju. Imamo razvijen sistem obuka u drugim zemljama u kojima Metro posluje, odakle se naši ljudi vraćaju sa najboljom praksom koja prati svetske standarde u ovoj oblasti. Takođe, postoji godišnji plan treninga, edukacije i provere zaposlenih i sa ponosom mogu da kažem da je naš tim u svakom segmentu poslovanja sastavljen od stručnjaka koji su ključ našeg uspeha i garant zadovoljstva naših kupaca. 

Nastavak teksta možete pročitati u 37. broju štampanog izdanja časopisa „Nova Ekonomija.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.