Glam rock androginija sa fluidnim, romantičnim eskapizmom danas je, više nego ikada, svuda. Mladi dizajner koji trenutno najviše zastupa tu estetiku, Haris Rid, na početku je karijere i, malo pomalo, osvaja svet sa jednim po jednim ogromnim šeširom na jednoj po jednoj celebrity glavi
Rodno fluidan, mlad, atraktivan, crvenokos i visok, model sopstvenih kreacija, dizajner i muza u jednom, zaštitno lice Gucci rodno neutralnog parfema, Haris Rid polako postaje velika britanska nada na koju se već neko vreme čeka. Sa samo 26 godina, odmah se izdvojio kao dizajner koji se igra sa granicama odnosa „muško – žensko”, što se sad polako već podrazumeva kao opšte mesto u modnom svetu. Njegovu estetiku opisuju kao „nebinarni romantizam”, a ono po čemu je već prepoznatljiv jesu klasični muški krojevi sa skulpturalnim suknjama i haljinama, uparenim uz ogromne šešire i ukrase za glavu.
Na sebe je skrenuo pažnju prisustvom i oblačenjem poznatih za Met Gala, stajlingovanjem i dizajniranjem svetske turneje engleskog pevača i glumca Herija Stajlsa, haljinom koju je za njega napravio za editorijal u Vogue magazinu, kao i najnovijom naslovnom stranom za julski britanski Vogue, na kojoj Bijonse nosi njegov već prepoznatljiv šešir, ili instalaciju od perja, ili skulpturu na glavi. Prošle godine magazine GQ mu je dodelio nagradu za dizajnera godine.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs