NE MOŽETE SE IGRATI CENAMA
„Najbolja cena“ je akcija napravljena tako da odgovara svima. Vladi Srbije donosi političke poene, velike trgovce ne pogađa previše, a siromašnim građanima daje mogućnost da tokom dva meseca, koliko će traja...
Marija Mitrović, direktorka za filantropiju i partnerstva Trag fondacije
Za dugoročnije efekte filantropskih inicijativa neophodno je strateško planiranje, kao i bolje povezivanje različitih društvenih aktera. Pored toga, uočava se potreba za sistemskim pristupom razvoju filantropije u Srbiji, koji bi podrazumevao uključivanje filantropskih tema u formalno obrazovanje
„Nova realnost, kao posledica pandemije, osim izazova, donela je i nove mogućnosti za razvoj filantropije. Sve je više inovativnih rešenja, koriste se nove tehnologije, a pokrenute su i različite inicijative za unapređenje zakonske regulative”, izjavila je Marija Mitrović, direktorka za filantropiju i partnerstva u Trag fondaciji koja ove godine jubilarni, petnaesti put dodeljuje VIRTUS nagradu za filantropiju.
Šta je u prethodnih petnaest godina najviše doprinelo razvoju filantropije u Srbiji?
Možemo reći da je na razvoj filantropije u Srbiji uticalo više faktora. Među njima je dolazak velikog broja stranih kompanija, koje su sa sobom donele primere dobre prakse u vidu društveno odgovornog poslovanja, a koje su prihvatile i unapredile i mnoge domaće kompanije. Zatim, tu je i osnivanje većeg broja fondacija koje su tokom godina pokretale veliki broj filantropskih inicijativa i često sarađivale i sa domaćim i sa stranim kompanijama. Takođe, značajnu ulogu odigrali su i mediji, koji su izveštavanjem uticali na povećanje transparentnosti filantropskih akcija i informisali širu javnost o svim relevantnim aspektima dobrotvornih aktivnosti. Izveštavanje medija o primerima dobre filantropske prakse doprinelo je povećanju motivisanosti dodatnog broja, kako građana, tako i kompanija i preduzeća da se priključe takvim akcijama.
Za dugoročnije efekte filantropskih inicijativa neophodno je strateško planiranje, kao i bolje povezivanje različitih društvenih aktera. Pored toga, uočava se potreba za sistemskim pristupom razvoju filantropije u Srbiji koji bi podrazumevao uključivanje filantropskih tema u formalno obrazovanje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
„Najbolja cena“ je akcija napravljena tako da odgovara svima. Vladi Srbije donosi političke poene, velike trgovce ne pogađa previše, a siromašnim građanima daje mogućnost da tokom dva meseca, koliko će traja...
U proteklih desetak godina država je određenim reformama znatno olakšala položaj preduzetnika i posebno preduzetnika paušalaca. Međutim, i pored primetnog napretka, postoji čitav niz problema koji dovode pau...
Mešanje države u određivanje cena generalno nije poželjno, to je antitržišna mera koja ne može da da velike rezultate, a može da nanese i određene štete. Mi ne znamo ko i na koji način odlučuje u p...
Održivost Vesti iz izdanja građevinarstvo
Od septembra ove godine, funkcionišemo po principu dualnog brenda, gde je wienerberger krovni brend svim proizvodnim brendovima, na globalnom tržištu ali i u Srbiji, što predstavlja prvi korak u pripremi dal...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE