Vesti iz izdanja

30.06.2022. 21:30

Autor: Anđela Đorđević

Od neplivačice do triatlonke

Sonja Kapetanović, direktorka marketinga u firmi za ručno rađene dušeke Šlarafija

Tri od šest Sonjinih radnih dana počinju plivanjem. Dok gleda u plavu liniju u bazenu ima vremena da analizira sve potencijalne faktore koji utiču na firmu, zbog čega je racionalnija i strpljivija

Sonja Kapetanović je tek u 37. godini zakoračila u svet sporta. Danas trenira 29 devet dana mesečno i sa suprugom vodi porodičnu firmu Šlarafija (Schlarafia) koja skoro 100 godina proizvodi dušeke i opremu za spavanje.  U detinjstvu je bila okrenuta školi, jer su njeni roditelji imali negativan stav prema fizičkoj aktivnosti. 

„Tako sam došla do toga da sam uveliko stasala u devojku, a da nisam znala da plivam, uhvatim loptu ili potrčim“, iskreno će Sonja, inače po struci medicinski biohemičar.

Dok se u zimu 2019. godine spremala za svoj prvi polumaraton upoznala je jednog triatlonca na Kopaoniku. Na predlog da počne da se bavi disciplinom koja obuhvata plivanje, vožnju bicikla i trčanje, odgovorila mu je da ne zna ni da pliva, ni da „biciklira“, a ni da trči. Dobila je odgovor: „Nema veze, naučićeš.“

„U toj rečenici sadržano je sve što me privuklo triatlonu – a to je da učim u zrelim godinama ono što mi je bilo uskraćeno u detinjstvu. Meni je trebalo da se odvažim i nakon dva meseca davljenja u bazenu prvi put napravim zaveslaj glave zaronjene u vodu. Sad plivam maratone od 5 i 7 km.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.