
Industrija lepote brzo raste
Henkel je za 20 godina poslovanja u Srbiji investirao više od 420 miliona evra. Kompanija želi da postane klimatski pozitivna do 2030. godine. Jedan od istaknutih ciljeva je da do 2025. godine 100 odsto Henk...
Sonja Kapetanović, direktorka marketinga u firmi za ručno rađene dušeke Šlarafija
Tri od šest Sonjinih radnih dana počinju plivanjem. Dok gleda u plavu liniju u bazenu ima vremena da analizira sve potencijalne faktore koji utiču na firmu, zbog čega je racionalnija i strpljivija
Sonja Kapetanović je tek u 37. godini zakoračila u svet sporta. Danas trenira 29 devet dana mesečno i sa suprugom vodi porodičnu firmu Šlarafija (Schlarafia) koja skoro 100 godina proizvodi dušeke i opremu za spavanje. U detinjstvu je bila okrenuta školi, jer su njeni roditelji imali negativan stav prema fizičkoj aktivnosti.
„Tako sam došla do toga da sam uveliko stasala u devojku, a da nisam znala da plivam, uhvatim loptu ili potrčim“, iskreno će Sonja, inače po struci medicinski biohemičar.
Dok se u zimu 2019. godine spremala za svoj prvi polumaraton upoznala je jednog triatlonca na Kopaoniku. Na predlog da počne da se bavi disciplinom koja obuhvata plivanje, vožnju bicikla i trčanje, odgovorila mu je da ne zna ni da pliva, ni da „biciklira“, a ni da trči. Dobila je odgovor: „Nema veze, naučićeš.“
„U toj rečenici sadržano je sve što me privuklo triatlonu – a to je da učim u zrelim godinama ono što mi je bilo uskraćeno u detinjstvu. Meni je trebalo da se odvažim i nakon dva meseca davljenja u bazenu prvi put napravim zaveslaj glave zaronjene u vodu. Sad plivam maratone od 5 i 7 km.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Henkel je za 20 godina poslovanja u Srbiji investirao više od 420 miliona evra. Kompanija želi da postane klimatski pozitivna do 2030. godine. Jedan od istaknutih ciljeva je da do 2025. godine 100 odsto Henk...
U stanju permanentnih globalnih kriza poslednje tri godine za male otvorene rastuće ekonomije, poput srpske, pitanje investicija, posebno stranih direktnih investicija, postalo je pitanje od životne važnosti...
Od osamostaljenja, najveći problemi Ukrajine su podeljenost, duboka korumpiranost i hronična politička nestabilnost. Nezavisno od ratnog ishoda, oporavak najveće i najsiromašnije zemlje u Evropi zavisiće od ...
Uslovi poslovanja na svetskom tržištu i dalje nisu stabilni, ali snalazimo se i uspevamo da rešavamo probleme. Naša oprema se prodaje na svim kontinentima, osim Australije, dok se u proizvodnji IML opreme sv...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE