Osiguravajuće društvo Hedvig nudi dizajnerski komad uz svaku polisu.
Švedska kompanija za osiguranje Hedvig pokrenula je inicijativu, koja će trajati „dok traju zalihe“, u pokušaju da promeni percepciju osiguranja kuće.
Kompanija Hedvig nudi komad savremenog ili vintage nameštaja onima koji kupuju polisu osiguranja kuće kod njih. Polisu možete kupiti u Hedvig Goods, pop-up radnji u Kopenhagenu, projektovanoj od strane danskog arhitektonskog studija Atelier Axo, koji je ujedno bio uključen u selekciju i izbor nameštaja u saradnji sa lokalnim kreativcima, kolekcionarima, šefovima kuhinja, stilistima, enterijeristima.
Sto komada selektovanog nameštaja dostupnog po principu „ko brže devojci, njegova devojka“ uključuje portfolio dizajn studija poput Cassine, Memphis Milano, Geatano Pesce, Nanna Ditzel, Tableau i drugih. Izbor sadrži nameštaj, od stolica do nameštaja za odlaganje, rasvetu, manje predmete poput keramike i staklenih vaza. Ceo ovaj asortiman izložen je u virtuelnom okruženju u kombinaciji sa umetničkim delima u cilju stvaranja doživljaja modernog doma.
Hedvig je start-up kompanija koja nudi osiguranje za dom i posluje u Švedskoj, Danskoj i Norveškoj, a posebno je prilagođena mlađim generacijama i to korisnicima ispod 30 godina. Osiguranje kuće i imovine je inače nešto što nije mnogo popularno među mlađim klijentima, pre nešto čega se oni užasavaju i ne doživljavaju kao kreativno i inspirativno. Ovo osiguranje upravo želi to da promeni, da pretvori sliku sive i neinventivne kompanije u novo moderno osiguranje, lako za razumevanje i korišćenje. Uključivanjem dizajna u proces svog poslovanja, Hedvig je hteo da modernim nameštajem stvori osećaj prijatnog doma, nečeg vrednog da bude osigurano i sačuvano. Klijenti su pozvani da razmisle o ulozi koju dom igra u njihovom svakodnevnom životu. Dom je intiman prostor za povlačenje i mesto gde se telo i um povezuju sa objektima u okruženju.
Nakon što kompanija iskoristi novac za isplatu potraživanja, godišnji višak se donira dobrotvornim organizacijama koje su odabrali njegovi korisnici.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs