The M Jewelers je cool brend u pravom smislu te reči. Ne postoji bolja reč kojom bismo mogli da opišemo ovaj njujorški brend nakita koji je jedna od najbrže rastućih kompanija u izradi i prodaji nakita u Severnoj Americi.
Ako se pitate gde Z generacija kupuje nakit, odgovor je – ovde. Brend je napravljen po meri modernog potrošača, a prepoznatljiv je po pločicama sa imenima i inicijalima. Svaki lančić koji kupite kod njih može biti personalizovan.
U skladu sa strategijom i ciljanom publikom, njihovo oglašavanje je koncentrisano na društvene mreže gde su pred 8. mart, dan kada se ženama daruju pokloni, pa između ostalog i nakit, objavili video-kampanju koja je postala viralna. Kada se video proširio društvenim mrežama, mnogi su mislili da gledaju pravi snimak pljačke snimljene sigurnosnim kamerama. Međutim, radilo se o The M Jewelers kampanji. Dve devojke u bundama, na štiklama, sa naočarima za sunce ulaze u radnu, razgledaju nakit, jedna priča sa prodavcem, on joj pokazuje narukvicu i onda kreće klasična smash&grab pljačka, lome se stakla, grabi se sve što se može, gazi se po tepihu na kome je ispisan veliki logo The M Jewelers i beži na ulicu.
Za 10 godina rada The M Jewelers su ostvarili brojne saradnje sa poznatim brendovima, Nike, Kith, Adidas, Converse, kao i sa gomilom kozmetičkih brendova i sličnih proizvoda. Brend za pločice sa imenom, među milenijalcima i potrošačima Z generacije kombinuje stručnost u pravljenju nakita stare škole i marketing sadašnje situacije.
Istina je da je ovaj kultni brend nakita postao zapažen baš preko društvenih mreža, ali osnivač i juvelir Mark Shami želeo je da suština bude i u nekim opipljivim, stvarnim stvarima, koje fizički mogu da se dožive i da se stekne neka druga povezanost kroz ono što TMJ predstavlja.
Shami je rođen i odrastao u porodičnom biznisu nakita, njegov otac je imao prodavnicu u Diamant Districtu više od 30 godina. Sve vezano za nakit njemu je dobro poznato, kao i sve vezano za marketing, pogotovo socijalne mreže.
The M Jewelers nije samo mesto odakle odlazite sa kupljenim nakitom, već i sa saznanjem koja filozofija i priča stoje iza svakog komada i tima koji ga stvara. Da bi se napravio potpuniji doživljaj, prodavnice su prepune nekih ličnih detalja, sluša se muzika koju tim TMJ voli da sluša, svaka radnja ima specijalno kreiran miris, kao i vođenje kroz proces kreiranja izabranih eksponata i upoznavanja sa njihovim autorima.
„Proveo sam dobar deo detinjstva i tinejdžerskih godina pomažući ocu u njegovoj radnji vikendom. Jako dobro poznajem ono što pravim. Ceo etos brenda će uvek biti prva njujorška radnja u Diamant Districtu, koja je duboko usađena u mene i brend. Dijamantski okrug je kao sopstvena planeta, svoj svet. Kada odete tamo sve je „super” drugačije, osećate se kao da niste u New Yorku. I dalje tamo pravimo sve naše personalizovane komade. Cool je i to što su naši prvi artikli i dalje najprodavaniji i danas, kao sto su bili od prvog dana. Dakle, naš asortiman proizvoda je i dalje isti onaj koji pravimo od prvog dana”, kaže Mark Shami, vlasnik i vizionar ove kompanije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs