Vesti iz izdanja

13.01.2021. 19:29

Autor: Nova Ekonomija

Pro Nature – inovativna ekološka linija Henkelovih proizvoda

Henkel

Kompanija Henkel je u okviru poslovnog sektora Deterdženti i kućna hemija predstavila ekološku liniju proizvoda pod nazivom Pro Nature – kreiranu da pomogne, podrži i edukuje zajednice širom sveta. Ova linija obuhvata proizvode brendova Bref, Clin, Somat i Mer, a svi proizvodi (osim Bref WC osveživača) su napravljeni od čak do 99,9 odsto prirodnih sastojaka na biljnoj bazi, dok su za ambalažu i do sto odsto korišćeni reciklirani plastika i karton i sto odsto je reciklabilna

Kao kompaniji kojoj je održivi razvoj duboko utkan u srž poslovanja, Henkel nastoji da preduzme sve kako bi našu planetu učinio boljim mestom za život i sačuvao je za buduće generacije. Nova linija proizvoda dodatno motiviše da se ljudi dugoročno posvete zaštiti životne sredine i podiže svest o značaju ove teme. Zbog toga je u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti republike Srbije, Olimpijskim komitetom Srbije i ronilačkim klubom Calypso pod okriljem Pro Nature linije u avgustu realizovan projekat „Volim reku, a ti?“ koji je obuhvatao akcije čišćenja reka i jezera širom Srbije. Zahvaljujući ovom projektu je otklonjeno čak 650 kg otpada iz jezera Ćelije u okolini Kruševca, Gradskog jezera u Beloj Crkvi, Zavojskog jezera kod Pirota i Ade Ciganlije u Beogradu. Rezultat projekta je naišao na veoma pozitivne komentare, a njegov nastavak se očekuje i u narednim godinama.

Pro Nature linija proizvoda deo je Henkelove Strategije održivosti, čiji je jedan od ciljeva da 2025. godine sva pakovanja imaju mogućnost recikliranja ili ponovne upotrebe, stoga ova linija predstavlja značajan korak ka ostvarenju cilja. Trend održivosti u svetu je u porastu, i potrošači očekuju više od proizvođača po ovom pitanju. 

Pored svih karakteristika proizvoda i pakovanja koji su u skladu sa Strategijom održivosti, kompanija Henkel želi da utiče na svest potrošača da kupovinom ekoloških proizvoda mogu da doprinesu zaštiti životne sredine, a da pritom performanse samog proizvoda ostanu nepromenjene. Nova linija će zbog toga značajno uticati na edukaciju i podizanje svesti kod potrošača. 

Održiva ambalaža Pro Nature linije rezultat je globalne strateške saradnje kompanije Henkel sa  sa Bankom Plastike čiji je cilj borba protiv plastike u okeanima i istvoremeno smanjenje siromaštva u zemljama u razvoju. Partnerstvo sa Bankom Plastike je započeto na Haitiju 2018. godine sa svega pet sabirnih centara. Stanovnici Haitija koji su uglavnom socijalno ugroženi, sakupljaju plastiku sa plaža i time se trude da očuvaju morski život čistim. Zatim, plastiku koju su prikupili odnose u jedan od sabirnih centara za prikupljanje plastike. Plastika se dalje razmenjuje za novac ili neku drugu robu ili usluge kako bi se zadovoljile osnovne ljudske potrebe. Nakon toga, prikupljena plastika se vraća u lanac reciklaže kao Social Plastic. Danas je partnerstvo prošireno sa Egiptom tako da je broj sabirnih centara povećan na 400, te se očekuje da kompanija Henkel prikupi čak milijardu boca u roku od pet godina.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.