Vesti iz izdanja

28.02.2022. 17:12

Autor: Biljana Bilaković

RIMOWA

120 godina putovanja u visokoj klasi

Slavni brend RIMOWA, koji kreira putni asortiman, osnovan je 1898. godine u Kelnu u Nemačkoj i od tada važi za jedan od najtraženijih kofera za putnike i namernike u celom svetu zbog svog atraktivnog, kvalitetnog i modernog dizajna

Originalni RIMOWA koferi se od samog svog početka, 1937. godine, prave od aluminijuma korišćenog za izradu aviona, a danas su dodati i modeli od polikarbonata koji su izuzetno lagani.

Inspirisani zlatnim dobom avijacije, aluminijumski koferi 1950. godine dobijaju prepoznatljive žlebove i postaju simbol međunarodnog džet-seta, odajući počast prvom metalnom avionu na svetu, napravljenom u Nemačkoj, naravno. 

Više od dve decenije kasnije, 1976. Godine, razvijaju vodootporna kućišta za zaštitu profesionalne opreme. Tada nastaje linija Tropical, pravljena namenski da zaštiti osetljivu opremu filmskih ekipa, fotografa i reportera od tropske vlage ili arktičke hladnoće. 

Početkom 21. veka, ručni rad susreće visoku tehnologiju, odnosno polikarbonat, koferi postaju lagani, ali i izdržljiviji, pokretljiviji i uvek čvrsti. Patentiraju sistem sa više točkova koji se bez napora okreću za 360 stepeni, usavršavaju sigurnost TSA brava i, posle 120 godina rada na klasičnom dizajnu napravljenom da traje, RIMOWA 2018. godine kreće u redizajn sopstvenog identiteta.

Na scenu stupa Aleksandre Arno (Alexandre Arnault), pripadnik dinastije koja je na čelu korporacije LVMH (Moet Henessy Louis Vuitton), francuske holding multinacionalne korporacije i konglomerata specijalizovanog za luksuznu robu sa sedištem u Parizu. Sa svojih 26 godina starosti postaje predsednik i izvršni direktor „kompanije za prtljag”, sa skoro pola milijarde evra godišnjeg prihoda. Nakon što je LVMH kupio 80% vlasništva RIMOWE, na insistiranje samog Arnoa, cela kompanija je prošla svojevrstan redizajn. Promenjeni su načini poslovanja i proizvodnje, promenjeni su identitet i logo, a sedište je premešteno u Pariz, dok se proizvodnja i dalje nalazi u Nemačkoj, naravno. Zatim je napravljen niz saradnji sa drugim brendovima i dizajnerima koji je RIMOWA lansirao u stratosferu ka široj, mlađoj i gladnoj ciljnoj grupi. Na listi dosadašnjih dizajn-partnera nalaze se Off-White, Fendi, Supreme, Anti Social Club, Dior i spisak umetnika koji se stalno širi (Alex Israel, Olafur Eliasson, Virgil Abloh, Nick Ross…)

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.