Cilj je stabilno snabdevanje gorivom
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Nismo preprodavci, već platforma na kojoj trgovci imaju mogućnost da upravljaju svojim cenama, inventarom, akcijama, promocijama, što znači da zadržavaju potpunu kontrolu
„Ananas je Deltino najmlađe dete i veliki projekat. Počeli smo snažno, veoma sigurni u sebe, sa namerom da naša platforma bude mesto susreta na kojoj će imati benefit i kupci i trgovci“, kazao je u razgovoru za Novu ekonomiju Marko Carević, direktor Ananasa, nove regionalne platforme za onlajn trgovinu.
Ananas, regionalni odgovor na e-commerce rešenja poput Amazona, zvanično je počeo sa radom sredinom februara. Kompanija posluje u sklopu Delta Holdinga, a na njoj trenutno možete da kupite više od 100.000 proizvoda.
Kako je Delta uopšte došla na ideju da pokrene sopstvenu onlajn „pijacu“?
Ideja o ulasku u ovakav biznis sazrevala je duže vreme, počele su pripreme kojima je pandemija korone dala dodatno ubrzanje i novi motiv.
Doneta je odluka da se pokrene platforma, koja je više nego „marketplace“. Zato najradije koristim izraz ekosistem. To je prostor koji treba da bude igralište na kome se trgovci nadmeću za pažnju krajnjeg kupca. Ideja je da, kada korisnik poželi da kupi nešto, ima priliku da vidi pet ponuda i onda mogućnost da bira da li mu je najbitnija cena, kvalitet, brzina isporuke…
Zato kažemo da je Ananas jedan ekosistem jer omogućava da otvaramo vrata svima koji žele da se takmiče na jednom mestu. Nismo preprodavci, već platforma na kojoj trgovci imaju mogućnost da upravljaju svojim cenama, inventarom, akcijama, promocijama, odnosno gde zadržavaju potpunu kontrolu.
Kakva je trenutna situacija na domaćem tržištu e-usluga?
Srpsko tržište nije potpuno novo, ali definitivno postoji prostor za unapređenje. Manje-više sve može da se nađe onlajn, međutim mnoge stvari koje se nude preko interneta nisu dostupne na „klik“. Nekad morate da čekate bar dve-tri nedelje na isporuku, a to onda u suštini nije prava onlajn kupovina.
Isporuka je najveća mana onlajn trgovine na ovom tržištu, odnosno mesto koje daje prostor za najveći napredak. Na primer, skoro sve kurirske službe rade od 9 do 5, a tada je većina ljudi na poslu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Tokom, sada već decenijske, vladavine SNS-a, teško je i nabrojati neispunjena obećanja, počevši od onih na čijim krilima su i došli do vlasti, poput rešavanje 24 sporne privatizacije ili simpatičnog obećanja...
INTERVJU Tamara Džamonja Ignjatović, redovna profesorka Filozofskog fakulteta u Beogradu
Nesumnjivo je da električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na klasične, pre svega u tome što nemaju nikakve emisije gasova (mada njihov proizvodnja i reciklaža nisu nimalo ekološke), ali istov...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE