
Industrija lepote brzo raste
Henkel je za 20 godina poslovanja u Srbiji investirao više od 420 miliona evra. Kompanija želi da postane klimatski pozitivna do 2030. godine. Jedan od istaknutih ciljeva je da do 2025. godine 100 odsto Henk...
Maja Bađin Georgijević, rukovodilac korporativnih poslova i komunikacija u kompaniji Mlekara Šabac
Ne mogu da kažem da svi vole moj stil, ali mene lično od detinjstva do danas vode napred – red, rad i disciplina
Šta biste rekli ako bi trebalo da definišete svoj poslovni stil?
Moj poslovni stil bi se mogao opisati kao zreo, profesionalan, izražajan i komunikativan, slobodouman, samouveren, jak i stabilan, strog, ali pravičan. Verujem da bi ga ovako opisali i svi oni sa kojima sam imala priliku da sarađujem. To je ogledalo posla kojim se bavim i koji mi je dao veliku širinu spoznaje.
Da li mislite da je stil urođen ili može da se izgradi?
Lični stil je ono što svi posedujemo, samo je pitanje da li ćete ga i u kom pravcu razvijati. Imati stila znači ne upasti u zamku „modernog“ po svaku cenu. Stil je oblačenje i držanje na način koji najbolje izražava vaše urođeno dostojanstvo i otkriva jedinstvenu lepotu i tela i duše koju posedujete kao neponovljiva osoba. Poslovni stil ide rame uz rame sa njim i verujem da se poslovni ne može mnogo razlikovati od ličnog stila, koji je ujedno i derivat svih stečenih iskustava i znanja.
Lekcija koju ste zapamtili za ceo život?
Veruj u sebe, uvek.
Kako biste definisali svoj stil rukovođenja?
Biću iskrena – kao direktan. Ne okolišam da projekat vodim tako da svako zna šta se od njega očekuje, koja je svrha posla, njegov cilj i rok. Moja očekivanja su uvek visoka, kako u odnosu na sebe, tako i prema svim ljudima sa kojima radim. Ne mogu da kažem da svi vole ovaj stil, ali mene lično od detinjstva do danas vode napred – red, rad i disciplina.
Za koju odevnu kombinaciju, ponašanje, odluku biste rekli – ovo nikad?
Poštujem različitost, ali je ne odobravam tamo gde joj nije mesto i zato volim da unapred znam pravila, šta mogu da očekujem i kako prema tome treba da se upravljam – posebno kada je reč o poslovnom kontekstu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Henkel je za 20 godina poslovanja u Srbiji investirao više od 420 miliona evra. Kompanija želi da postane klimatski pozitivna do 2030. godine. Jedan od istaknutih ciljeva je da do 2025. godine 100 odsto Henk...
U stanju permanentnih globalnih kriza poslednje tri godine za male otvorene rastuće ekonomije, poput srpske, pitanje investicija, posebno stranih direktnih investicija, postalo je pitanje od životne važnosti...
Od osamostaljenja, najveći problemi Ukrajine su podeljenost, duboka korumpiranost i hronična politička nestabilnost. Nezavisno od ratnog ishoda, oporavak najveće i najsiromašnije zemlje u Evropi zavisiće od ...
Uslovi poslovanja na svetskom tržištu i dalje nisu stabilni, ali snalazimo se i uspevamo da rešavamo probleme. Naša oprema se prodaje na svim kontinentima, osim Australije, dok se u proizvodnji IML opreme sv...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE