Vesti iz izdanja

01.11.2022. 00:30

Autor: Dimitrije Gašić

Tviter testira novu opciju za oglašavanje u komentarima

Trendovi

Za razliku od Instagrama ili Fejsbuka, pa i TikTok-a i Pinterest-a gde se odavno trguje svim i svačim, Tviter nije mreža na kojoj možete da se bavite prodajom svojih proizvoda. Ova mreža krenula je da testira opciju „Shop element” na profilima koji su označeni kao profesionalni. Pored toga, tu su i oglasi koji se pojavljuju već neko vreme, a spadaju u one uslužne.

Dakle, Tviter će ubuduće raditi na razvoju online prodavnice, pa se nemojte iznenaditi ukoliko se kao na prvi pogled obični tvitovi pojave oglasi za prodaju nekog svetskog ili lokalnog brenda.

Ukoliko planirate da napravite ponudu svojih proizvoda, na primer, za tviteraše iz Srbije ili sa Balkana, potrebno je kreirati profesionalni profil i povezati sa sajtom na kome su istaknuti proizvodi. Softver će vam pomoći da u jednoj objavi postavite više proizvoda da bi potencijalni kupci mogli lakše da se upoznaju sa asortimanom.

Iako trenutno kupovina preko Tvitera u Sjedinjenim Američkim Državama i Zapadnoj Evropi ne daje očekivane rezultate, ova društvena mreža nastaviće da razvija svoj shop. Kako kažu čelnici Tvitera, za sada im to neće biti glavni fokus, već razvijanje algoritma koji treba da zadrži korisnike što duže online.

TikTok pomera starosnu granicu za live stream i uvodi novu kategoriju

Društvena mreža TikTok, svesna proseka godina svojih korisnika, odlučila je da uvede limit za strimovanje uživo. To znači da će od 23. novembra 2022. godine da bi mogli da prave lajvove, korisnici morati da imaju najmanje 18 godina, a do sada je donja granica bila šesnaest.

Takođe, postoje još neka ograničenja koja će biti uvedena, a tiču se slanja direktnih poruka. Tinejdžeri koji imaju najmanje šesnaest godina mogu da šalju direktne poruke, a osamnaest da bi slali poklone ili ušli u proces monetizacije.
Stručnjaci za društvene mreže kažu da je TikTok već bio pod nadzorom zbog podsticanja mlađih korisnika da objavljuju provokativni sadržaj. Nova ograničenja zaštitiće mlađu publiku od sadržaja „za odrasle”, a punoletnima koji emituju program uživo dati mogućnost da ograniče pristup za publiku iznad osamnaest godina.

Možda će ovim potezom TikTok smanjiti angažovanje mlađe publike, ali će roditelji čija deca odavno imaju profile na ovoj mreži definitivno manje brinuti.

Dresovi Liverpula u Meta prodavnici za avatare

Nedavno smo u ovoj rubrici pisali o online prodavnici garderobe i gedžeta avatara, koje je razvila kompanija Meta. Reč je o našim sajber dvojnicima koje mogu da kreiraju Fejsbuk korisnici. I ne samo da kreiraju, već i da im kupuju garderobu i razne druge modne radinosti.

Razne kontroverze u vezi sa izgledom Metinih avatara nisu umanjile entuzijazam u ovoj kompaniji koja planira da razvije online shop samo za kupovinu garderobe i drugih predmeta za avatare.

Naprotiv, nedavno je fudbalski klub Liverpul objavio u saradnji sa Metom kolekciju odeće odnosno dresova sa prepoznatljivim logotipom i još nekoliko modnih aksesoara – trenerka, patike, štucne i „hoodie”.

Ipak, ova odeća nije dostupna na Metinom VR-u još uvek, možda zbog kritike da digitalno okruženje izgleda loše, da su grafika i dizajn na niskom nivou, što je možda podstaklo čelne ljude Mete da unaprede digitalni prostor.

Objave na Google pretrazi vidljivije za korisnike

Google pretaživač nedavno je ažurirao opcije na svojoj početnoj strani kako bi korisnici imali bolji uvid u rezultate koje traže i više informacija. Do sada, prilikom mobilne pretrage, nismo mogli da vidimo sa kog sajta nam izlaze rezultati, a odskora je i to moguće. Takođe, povećao je i ikonice sa desne strane da korisnik ima bolji uvid u sadržaj pre nego što poseti stranicu.

Promenjen je i termin kojim se označavaju plaćene objave na Google – sada izlazi „sponzorisano” umesto „oglas”. Kako kažu u ovoj kompaniji, žele da što bolje podebljanim tekstom istaknu da je neka objava plaćena kako ne bi dovodili korisnike u nedoumicu da li je organski ili plaćeno neki rezultat u vrhu pretrage.
Promene će prvo biti dostupne na mobilnoj aplikaciji, a uskoro možemo, kažu u Guglu, da ih očekujemo i na desktopu.

YouTube uvodi nove opcije u analitiku kanala

Najveća video društvena mreža na svetu – Jutjub,  nastavlja da uvodi nove opcije u analitici kanala. U pitanju je opcija „Data stories” gde jednim klikom možete saznati više o performansama vašeg ili kanala koji vodite (za social media managere).

Četiri najvažnije opcije izlaze na jedan klik: publika, monetizacija kanala, objavljeni sadržaj i preporuke od Jutjuba kako da unapredite popularnost kanala. U novoj opciji koju daje ova društvena mreža, možete saznati i kako da povećate broj pratilaca, zatim kako da videa koje objavljujete učinite atraktivnijim, šta bi svaki video da bi bio gledan morao da sadrži.
Ovom opcijom, Jutjub želi da motiviše kreatore video-sadržaja da objavljuju atraktivne sadržaje, a to će im biti uzvraćeno brojem pregleda i novih pratilaca.

Sony Walkman spreman za 21. vek

Mnogi se sećaju Sonijevog vokmena za slušanje kaseta, kasnije diskmena, a najnovija verzija gedžeta za slušanje muzike objedinjuje praktično sve novitete počev od Android operativnog sistema, pa nadalje.

Plejer omogućava slušanje muzike kako preko deezer-a online, tako i mogućnost da korisnik sam ubacuje i pravi svoju muzičku biblioteku. U najnovijim modelima postoji mogućnost i prijave na muzičke servise Apple Music, Deezer, Amazon Music, Tidal and Qobuz.

Prenosivi hi-fi plejer iz porodice Walkman dostupan je u dve verzije – Sony NW-WM1ZM2 i Sony NW-WM1AM2. Prva košta 3.700 dolara, a druga 1.400. Razlika u ceni je zbog toga što skuplji model ima pozlaćeno kućište i ekskluzivniji dizajn, ali i duplo više memorije za skladištenje podataka.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.