
Industrija lepote brzo raste
Henkel je za 20 godina poslovanja u Srbiji investirao više od 420 miliona evra. Kompanija želi da postane klimatski pozitivna do 2030. godine. Jedan od istaknutih ciljeva je da do 2025. godine 100 odsto Henk...
U decembru ove godine zaposleni u Lidl prodavnicama širom Srbije, dobili su priliku da umesto novogodišnje proslave za svoj kolektiv, izaberu i predlože ustanove ili pojedince kojima bi kompanija mogla da donira novac, a kompanija je u te svrhe izdvojila sredstva u visini od 5.000.000 dinara
U 30 gradova, u kojima se nalaze Lidl prodavnice, zaposleni su u okviru svog tima doneli odluku kome bi želeli da pomognu ovim povodom. Potreba da se pomogne deci koja sakupljaju sredstva neophodna za njihovo lečenje preko fondacije „Budi human“ je preovladala među zaposlenima Lidla. Delom su zaposleni predlagali svoje sugrađane, koji se leče na ovaj način, dok su bitke dece koje prati čitava zemlja usmerile dobročinstvo zaposlenih baš na njihovu adresu. Pored pojedinaca kojima je namenjena pomoć, zaposleni Lidl prodavnica su prepoznali i potrebu da se donacije upute lokalnim ustanovama, prvenstveno domovima za nezbrinutu decu i decu ometenu u razvoju.
Tako je celokupan iznos od 5.000.000 dinara namenjen za lečenje 15 osoba registrovanih preko fondacije „Budi human“, kao i za pomoć ustanovama specijalizovanim za rad sa nezbrinutom decom i mališanima ometenim u razvoju – od Subotice, preko Sombora, Beograda, Loznice, do Niša.
Najveći deo novca je, po želji zaposlenih, upućen za lečenje pojedinaca registrovanih preko fondacije „Budi human“. U saradnji sa tom humanitarnom fondacijom, iznos od preko 4.000.000 dinara usmeren je za lečenje četrnaestoro dece i jedne odrasle osobe, kojima je u tom trenutku bilo najneophodnije. Pomoć su dobili: Minja Matić, Anika Manić, Oliver Pal Gajodi, Anđela Dimitrijević, Dejan Radojčić, Dražan Vučić, Filip Ivanović, Filip Radojčić, Ivan Filipčev, Jovan Panajotov, Kalina Rašeta, Nataša Stojanov, Ognjen Stojanović, Ognjen Žužić i Pavle Paunović.
Kada je reč o lokalnim ustanovama, još jednom poštujući želje zaposlenih, preostali deo od ukupnog iznosa upućen je na adrese Centra za smeštaj i boravak dece i omladine ometene u razvoju u Obrenovcu, Doma za decu i omladinu „Vera Blagojević“ u Banji Koviljači, Doma „Duško Radović“ u Nišu, Doma za decu bez roditeljskog staranja „Spomenak“ u Pančevu, Doma za decu ometenu u razvoju pri manastiru Svete Petke Izvorske kraj Paraćina, udruženja „Humanizacija“ u Somboru i Domu za decu ometenu u razvoju „Kolevka“ u Subotici.
Pored direktne uplate novčanih sredstava za lečenje preko fondacije „Budi human“ i pomoći pri sakupljanju sredstava za nabavku pacijent monitora za dečje odeljenje bolnice Sombor, obezbeđeni su i paketi neophodnih proizvoda, kreirani prema potrebama organizacija za rad sa nezbrinutom decom i mališanima ometenim u razvoju, ali i nedostajuća oprema potrebna za nesmetan rad ovih ustanova.
Za vreme novogodišnjih praznika, zaposleni kompanije Lidl obezbediće pomoć lokalnim organizacijama i ustanovama koje su odabrali, u nadi da će im godina koja sledi doneti mnogo zdravlja, sreće i uspeha u daljem radu sa decom i omladinom. Ovim darivanjem Lidl kolektiv je ukazao na to da humanost mora biti ispred svega, za svačije bolje sutra.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Henkel je za 20 godina poslovanja u Srbiji investirao više od 420 miliona evra. Kompanija želi da postane klimatski pozitivna do 2030. godine. Jedan od istaknutih ciljeva je da do 2025. godine 100 odsto Henk...
U stanju permanentnih globalnih kriza poslednje tri godine za male otvorene rastuće ekonomije, poput srpske, pitanje investicija, posebno stranih direktnih investicija, postalo je pitanje od životne važnosti...
Od osamostaljenja, najveći problemi Ukrajine su podeljenost, duboka korumpiranost i hronična politička nestabilnost. Nezavisno od ratnog ishoda, oporavak najveće i najsiromašnije zemlje u Evropi zavisiće od ...
Uslovi poslovanja na svetskom tržištu i dalje nisu stabilni, ali snalazimo se i uspevamo da rešavamo probleme. Naša oprema se prodaje na svim kontinentima, osim Australije, dok se u proizvodnji IML opreme sv...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE