
Loza voli da se bori
Kakav je kvalitet domaćih vina? Odličan generalno. Prošli smo fazu kada su se proizvodila kvalitetna vina, tehnološki ispravna, sortna vina. Sad smo već u fazi da svako podneblje ima svoje karakteristike i ...
Dan pre zvaničnog otvaranja Svetskog prvenstva u fudbalu, izašla je nova Louis Vuitton kampanja, izazvala medijski bum i za 24 sata postala predmet velike pažnje koji je pokupio milion lajkova u roku od nekoliko sati po objavljivanju. Ne slučajno dan pre ceremonije početka FIFA WC2022.
Na fotografiji koja nosi kampanju ovog luksuznog francuskog brenda su dve trenutno najveće fudbalske zvezde, Lionel Messi i Cristiano Ronaldo, duboko zadubljeni u partiju šaha na LV koferu. Dok se obojica spremaju da igraju za svoje zemlje, Argentinu i Portugaliju, u kampanji se nadmeću u još jednoj partiji, partiji šaha. Može se reći da fudbal i šah imaju nešto zajedničko u strateškom pristupu borbe na „terenu”.
Da li je ovo najskuplja LV kampanja dosad? Okupiti Ronalda i Mesija zajedno za jednu reklamnu fotografiju ne bi koštalo ništa manje od 100 miliona dolara. To su procene modnog tržišta. Ali ova prilika za LV, koji je već višestruko povezan raznim kanalima sa fudbalom, prosto nije smela da se propusti. Kampanja ne samo da slavi dugogodišnju tradiciju LV kuće u izradi kofera, već odaje počast fudbalskom nasleđu kroz njena dva najbolja igrača ove generacije. U prošlosti su Pele, Maradona i Zidan takođe pozirali za LV kampanje.
Kampanju je snimila Annie Leibovitz, poznata po fotografijama portreta poznatih ličnosti koje su često prikazane u nešto intimnijim pozama i specifičnom okruženju, poput polaroid fotografije Johna Lenona i Yoko Ono, snimljena pet sati pre Lenonovog ubistva, koja se smatra jednom od najpoznatijih naslovnih fotografija časopisa Rolling Stone.
Međutim, mnogi fanovi nagađaju da je ova slika fotošopirana, sudeći po video-snimku o tome šta se dešava iza scene na samom snimanju, koju je LV objavio kao svoj Behind the Scenes. Na snimku se Mesi i Ronaldo ne pojavljuju zajedno u istom kadru. Zanimljiva je i pozicija figura na šahovskoj tabli. Šahovski poznavaoci već pričaju o tome da je to položaj figura poznate partije između dva velemajstora, Margusa Carlsena i Hikary Nakamura iz 2017. godine, koja je završena nerešenim rezultatom.
Ljubitelji fudbala širom sveta izrazili su svoje uzbuđenje i strahopoštovanje kada se kampanja prvi put pojavila na internetu. Oba igrača su postavila sliku 19. novembra, Mesijeva objava je imala 20 miliona lajkova, Ronaldova je do ponedeljka po podne skupila 36 miliona i postala treća najlajkovanija slika na Instagramu svih vremena.
Ronaldo je na svojoj objavi prokomentarisao samu kampanju rečenicom: „Ovo je kampanja koju sam želeo da uradim, koju sam dugo tražio. Voleo bih da budem taj koji je matirao Mesija. Bilo bi lepo, bio bih jako ponosan.“
Izgleda da je fudbal postao pravi izvor modne inspiracije poslednjih nedelja za mnoge modne kuće, kao i za običan svet. Dovoljno je primetiti koliko su dresovi postali popularni kao dnevna odeća, koliko se kombinuju i nose uz sve stilove, do otvaranja specijalizovanih koncept prodavnica, poput FC Venezia koji je dobio i status „najmodernijeg fudbalskog kluba na svetu“.
Inače, LV je jedan od službenih sponzora Svetskog fudbalskog prvenstva i pobednički trofej putuje u njihovom koferu. Možda se aludira da je on upravo u koferu iznad koga se igra ovaj meč i, koliko vidimo, još uvek je nerešeno ko će pobediti. Možda je to i neka poruka budući da se kampanja zvanično zove „Victory is a State Of Mind“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kakav je kvalitet domaćih vina? Odličan generalno. Prošli smo fazu kada su se proizvodila kvalitetna vina, tehnološki ispravna, sortna vina. Sad smo već u fazi da svako podneblje ima svoje karakteristike i ...
IPA programi Evropske unije imaju pet komponenti: pomoć tranziciji i izgradnja institucija (TAIB), prekogranična saradnja (CBC), regionalni razvoj (REGD), razvoj ljudskih resursa (HRD) i ruralni razvoj (IPAR...
Vesti iz izdanja Javne finansije
Prošle godine EPS i Srbijagas su „koštali“ budžet skoro 2% BDP-a, odnosno oko 1,2 milijarde evra. I ove godine u budžetu se predviđa nastavak subvencionisanja energetskih preduzeća. Uz to idu i vraćanje dugo...
Torlak više ne proizvodi sputnjik V vakcine, kažu upućeni. A koliko nas je koštao pokušaj? Makar nekoliko miliona evra. Srbija je trebalo da postane regionalni proizvođač vakcina protiv korone. Bio je pla...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE