Instagram je započeo sa testiranjem dodatnih opcija za preduzeća i kompanije, uvođenjem funkcije koja treba da proširi pristup popularnim Instagram storijima većoj publici, izveštava TechCrunch.
Ova funkcija dozvoljava preduzećima, odnosno biznis profilima, da plate određen iznos kako bi se njihovi Storiji pojavljivali kao reklame dok korisnici listaju fotografije i video klipove svojih prijatelja. To je pristup sličan onome koji je Fejsbuk uveo pre nekoliko meseci.
Kompanije će imati mogućnost da izaberu koja grupa korisnika će moći da vidi njihov Stori, uzimajući u obzir parametre kao što su lokacija i ljudi koje određeni profil prati. Ovi Storiji takođe imaju opciju da putem linka odvedu osobu na njihovu instagram stranicu ili sajt.
„Mogu da potvrdim da počinjemo sa testiranjem ove opcije širom sveta. Nemamo precizan datum kada će se stoprocentno ona sprovesti, ali ćemo vas blagovremeno obavestiti“,rekao je jedan od predstavnika Instagram-a za TechCruch.
Ovaj potez mogao bi da bude izuzetno značajan za Fejsbuk (vlasnika Instagrama), koji je imao usporen rast prihoda u trećem kvartalu ove godine.
Instagram je skoro uveo i analitičku opciju, koja omogućava biznis profilima alate za ispitivanje statistike korisnika u vezi sa brojem sati koje korisnici dnevno provedu na ovoj društvenoj mreži.