Vesti iz zemlje

03.06.2019. 10:30

Startit

Autor: Ivan Stamenković i Nikola Vučković

Kineska aplikacija prestigla Fejsbuk, popularnost raste i u Srbiji

Kineska aplikacija TikTok, koja omogućuje snimanje kratkih video klipova, prestigla je Fejsbuk i Instagram i postala treća aplikacija po broju preuzimanja u svetu, piše portal Startit.rs.

TikTok je u prvom kvartalu 2019. preuzelo 188 miliona novih korisnika, pa se na listi najpopularnijih aplikacija našao odmah iza Messenger-a i WhatsApp-a, navodi Startit, pozivajući se na Sensor Tower.

Kako se navodi, aplikacija TikTok kineske kompanije ByteDance jedna je od najpopularnijuh društvenih mreža među osnovcima i srednjškolcima širom sveta, a u poslednje vreme beleži i porast korisnika među decom u Srbiji.

Podaci Sensor Tower-a  pokazuju da je TikTok globalno instaliralo više od 1,1 milijarde korisnika preko App Store-a i Google Play-a i time zaradio oko 80 miliona dolara od kupovine. Na prvom mestu je po broju korisnika na App Store-u, a treća među korisnicima koji aplikacije preuzimaju preko Google Play-a.

PROČITAJTE JOŠ:

Android telefoni će odsad imati pet pretraživača

Srpski operateri Huawei korisnicima – Ne sekirajte se!

TikTok omogućava korisnicima da objavljuju video klipove od 15 sekundi, kao i da spoje više njih u jednu celinu do jednog minuta. Uz pomoć različitih filtera i drugih funkcija koje ova aplikacija poseduje, korisnici su u mogućnosti da naprave svoje mini video spotove. 

Ova platforma je popularnost stekla za kratko vreme, a vodeća je ne samo u Aziji, već i Sjednjenim Američkim Državama, a polako se širi i na Evropu, pa se tako u Nemačkoj na mesečnom nivou pregleda više od šest milijardi klipova. 

Iako ova aplikacija kod nas još uvek nije doživela ekspanziju, prema istraživanju Pionira o stanju društvenih medija u Srbiji, ovu aplikaciju koristi tri odsto ispitanika, a predviđa se da će u narednom periodu ovaj broj nastaviti da raste, piše Startit.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.