Privatizacija lokalnih medija stigla u Strazbur

Niš pred sudom FOTO: Nova ekonomija
  • 12.08.2019

  • 13:11

  • Danas

  • 0

Pred Evropskim sudom za ljudska prava u Strazburu pokrenut je prvi postupak zbog sumnje u nezakonitost privatizacije medija u Srbiji, saznaje Danas. Reč je o Aleksandru Živadinoviću, jednom od ponuđača na javnoj aukciji za kupovinu Niške televizije, organizovane u oktobru 2015. godine koji je pokrenuo postupak pred ovim sudom zbog povrede prava na pravično suđenje u vezi sa tom privatizacijom.

Nišku televiziju čiji je osnivač Grad, u drugom krugu aukcije kupio je konzorcijum koji čine Narodne novine u vlasništvu porodice Radomirović i Slađana Ostojić, direktorka i glodur Televizije Zona Plus čiji je vlasnik sin Bratislava Gašića, direktora BIA i visokog funkcionera SNS.

Živadinović, koji je bio izvršni direktor u NTV, podneo je predstavku Evropskom sudu jer je duže od tri godine pred srpskim sudovima pokušavao da dokaže nezakonitosti u ovoj privatizaciji.

On je nadležnim sudovima predao dokaze da je Vidosav Radomirović, vlasnik Narodnih novina, dao lažnu izjavu da se taj medij ne finansira iz javnih prihoda.  

Živadinović je pokazao da su Narodne novine godinama dobijale javni novac, a samo dva meseca pre aukcije Niške televizije, dobili su na gradskom konkursu za sufinansiranje medija 14,8 miliona dinara. Prema godišnjem izveštaju Saveta za borbu protiv korupcije iz 2015. i ranije su primali milionske iznose iz gradskog i opštinskog budžeta.








pošaljite komentar

Nema komentara