Kod startapa je jako važno biti iskren sam sa sobom i shvatiti „zašto ja ovo radim“, i skroz je okej da to samo radite zbog para, kaže generalni menadžer kompanije Catena Media Nikola Teofilović u novom podkastu ImpactHub-a Beograd.
„Mislim da taj driver možda i nije najbolji i najjači na kraju. Mislim da je to baš strast – da želiš da gradiš nešto, da radiš sa ljudima, da nešto raste…“ rekao je Teofilović.
On kaže da startapi treba da „urade domaći zadatak“ što se tiče analize prilika – šta već postoji, koliko je to tržište, koji deo tog tržišta oni mogu da napadnu, kolika je to potencijalno cifra i tako dalje.
Kada pokrećete startap ne morate da „osvojite svet“ ali „dobro razmislite šta želite jer su za različite ambicije različiti resursi potrebni. Nećete moći da ubedite investitore ako niste ubedili sami sebe“.
„Ima nas oko 6 milijardi na svetu, nemojte misliti da samo mi razmišljate o nečemu. Skoro da mogu da garantujem da neko razmišlja o istoj ideji kao vi, ili neko već radi na rešavanju istog slučaja“, kaže Teofilović.
On napominje da nije neophodno uvek biti jako inovativan – možete da poboljšate i unapredite nešto što već postoji, ali možda ključna stvar kod investitora je da oni prepoznaju u vama i vašem timu nekoga ko će tu ideju sprovesti u delo.
„Jako je važno naći prave investore. Probajte da nađete investitora gde osećate da ste na istoj talasnoj dužini, pričate isti jezik, razumete se“, rekao je Teofilović.
Ceo podkast možete poslušati OVDE.