Najveći svetski maloprodavac odeće je saopštilo da je neto profit u fiskalnoj godini završenoj 31. januara dostigao 3,37 milijardi evra (4,11 milijardi dolara).
Španska modna kompanija Inditeks, vlasnik brenda Zara, saopštila je da su snažna prodaja i ulaganja u tehnologiju u njihove onlajn i fizičke prodavnice povećali neto dobit za 7 procenata u prošloj fiskalnoj godini.
Najveći svetski maloprodavac odeće je saopštilo da je neto profit u fiskalnoj godini završenoj 31. januara dostigao 3,37 milijardi evra (4,11 milijardi dolara) u odnosu na 3,16 milijardi evra godinu ranije, prenosi agencija AP.
Prodaja je porasla za 9,0 posto na 25,34 milijardi evra. Iz kompanije navode da su prihodi od onlajn prodaje skočili za 41 procenat.
Grupa, koju je osnovao 1975. godine Amansio Ortega, postala je najveći svetski maloprodajni lanac odeće sa osam brendova, među kojima su „Masimo Dutti“, „Bershka“ i „Pull & Bear“.
Inditeks ima 7.475 prodavnica širom sveta, što je neto rast za 183 prodajna objekta u odnosu na prethodnu godinu, ali za 29 manje nego pre tri meseca.
U prethodnom periodu, vrednost kompanije pala je za 4,3 milijarde dolara, pošto su objavljene analize koje pokazuju strah od usporavaja prodaje u Zari tokom kvartala u kome su obično planirani godišnji odmori.