Vesti iz sveta

14.03.2018. 10:19

B92

Autor: Nova Ekonomija

Prodaja u Zari porasla za 9,0 posto na 25,34 milijardi evra

Najveći svetski maloprodavac odeće je saopštilo da je neto profit u fiskalnoj godini završenoj 31. januara dostigao 3,37 milijardi evra (4,11 milijardi dolara).

Španska modna kompanija Inditeks, vlasnik brenda Zara, saopštila je da su snažna prodaja i ulaganja u tehnologiju u njihove onlajn i fizičke prodavnice povećali neto dobit za 7 procenata u prošloj fiskalnoj godini.

Najveći svetski maloprodavac odeće je saopštilo da je neto profit u fiskalnoj godini završenoj 31. januara dostigao 3,37 milijardi evra (4,11 milijardi dolara) u odnosu na 3,16 milijardi evra godinu ranije, prenosi agencija AP.

Prodaja je porasla za 9,0 posto na 25,34 milijardi evra. Iz kompanije navode da su prihodi od onlajn prodaje skočili za 41 procenat.

Grupa, koju je osnovao 1975. godine Amansio Ortega, postala je najveći svetski maloprodajni lanac odeće sa osam brendova, među kojima su „Masimo Dutti“, „Bershka“ i „Pull & Bear“.

Inditeks ima 7.475 prodavnica širom sveta, što je neto rast za 183 prodajna objekta u odnosu na prethodnu godinu, ali za 29 manje nego pre tri meseca.

U prethodnom periodu, vrednost kompanije pala je za 4,3 milijarde dolara, pošto su objavljene analize koje pokazuju strah od usporavaja prodaje u Zari tokom kvartala u kome su obično planirani godišnji odmori.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.