U 2017. godini Bosch je postigao rast od solidnih 6,7 procenata u oblasti prodaje, saopštila je ta kompanija.
Prema preliminarnim rezultatima, dobavljač tehnologija i usluga je prošle godine ostvario prodaju od 78 milijardi evra. Posle usklađivanja kursnih razlika, to predstavlja rast od 8,3 procenta. Na rezultate prodaje negativno su uticali efekti deviznog kursa u iznosu od skoro 1,2 milijarde evra.
„Premašili smo prognozu očekivanog rasta i dodatno poboljšali našu profitabilnost. U 2017. godini ostvarili smo najveću prodaju do sada“, rekao je dr Volkmar Dener, predsednik Upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH, govoreći o preliminarnim rezultatima na konferenciji za medije u Ludvigsburgu u Nemačkoj. Zbog inovativne snage i strategije usmerene na umrežavanje, kompanija ostaje na putanji rasta.
Dener dalje objašnjava:
„Prepoznali smo potencijal umrežavanja u ranoj fazi i sada ga pretvaramo u poslovni uspeh“.
Dobit od poslovanja pre oporezivanja (EBIT) porasla je za 18 procenata i dostigla iznos od 5,3 milijarde evra tokom 2017. To je jednako EBIT marži iz poslovanja od 6,8 procenata.
Kako dr Štefan Azenkeršbaumer, finansijski direktor i zamenik predsednika Upravnog odbora objašnjava:
„Uspešno poslovanje kompanije Bosch u njenoj primarnoj delatnosti omogućava da se finansiraju njeni napori da postane vodeći dobavljač u oblasti IoT tehnologije i rešenja u oblasti mobilnosti“.
Što se tiče godine koja je pred nama, kompanija u njoj vidi brojne mogućnosti za uvođenje umrežavanja i u fabrike, zgrade i gradove, kao i za transformaciju mobilnosti. Dener je takođe naglasio značaj promene korporativne kulture za digitalnu transformaciju.