Srbija

19.03.2018. 11:17

B92

Autor: Nova Ekonomija

Spaskovski: Mogu se otvarati novi rudnici, ali nema dovoljno novca

Srbija

19.03.2018. 11:17

RTB Boru je neophodan strateški partner kako bi se otvarali novi rudnici, povećala proizvodnja i otvorila nova radna mesta, kaže direktor Blagoje Spaskovski.

On je za TV Prva rekao da će tender za izbor strateškog partnera biti krajnje transparentan i da će uslovi tendera biti raspisani u svim sredstvima javnog informisanja.

„Poslednja kompanija koja je dolazila kod nas bila je iz Kine i nju treba uvažiti jer oni godišnje proizvode 450.000 tona metala, 42 tone zlata godišnje, nudi tri puta veću proizvodnju, ulaganja iz sopstvenih stredstava“, rekao je Spaskovski.

Reč je, kako je rekao, o kompaniji koja ne otpušta radnike i kompanija za koju se može reći da je socijalno odgovorna.

„Takva kompanija treba Boru, Srbiji i regionu. Tender će biti transparentan. Pojaviće se kompanije iz celog sveta“, rekao je Spaskovski i pojasnio da je kapacitet topionice u Boru 80.000 tona godišnje bakra, a da se iz sopstvenih sirovina trenutno proizvodi oko 42.000 tona.

„Mogu se otvarati novi rudnici, ali nema dovoljno novca“, kaže direktor RTB Bor i naglašava da je zbog toga neophodno izabrati strateškog partnera koji će uložiti u basen kako bi se iskoristio potencijal RTB Bor kako bi se Timočki region razvijo.

Spaskovski je ranije za Tanjug najavio da će tender za strateškog partnera biti raspisan do kraja maja i da je zainteresovana kineska kompanija Zijin, ali i mnoge druge kompanije iz svih krajeva sveta.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.