Za upravljanje ili partnerstvo s beogradskim aerodromom Nikola Tesla zainteresovano je osam svetskih kompanija iz te oblasti, među kojima su francuski Vansi i nemački Fraport, pišu današnje Večernje novosti.
Kako navode, zainteresovan je i francuski Buig, koji upravlja aerodromom u Zagrebu, dve kompanije iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i tri kompanije iz Kine.
Još nije doneta odluka o budućem načinu upravljanja beogradskim aerodromom, a da će privatizacioni savetnik najverovatnije predložiti raspisivanje tendera za koncesiju beogradskog aerodroma, budući da većina tih objekata u svetu funkcioniše na taj način.
Koncesionim aktom, firma koja bi pobedila na tenderu upravljala bi beogradskim aerodromom u narednih 25 do 30 godina, mada se taj rok može produžiti i na pola veka.
Drugi model je privatizacija, a treći, koji je najmanje izvesan je javno-privatno partnerstvo.
Razmatra se mogućnost izgradnje železničke pruzge koja bi aerodrom povezala s gradom.