U subotu, 1. jula 2023. sa početkom u 11 časova na novobeogradskoj strani Ade Ciganlije, na samom početku šetališta, kompanija PepsiCo, u saradnji sa reciklažnim operaterom, kompanijom Sekopak i uz podršku JP Ada Ciganlija, organizovaće besplatnu, edukativnu predstavu za decu „Sakupljaj svoju ambalažu i nosi na reciklažu“.
Predstava u kojoj glavne uloge igraju glumci Boda Ninković, Jovica Tišma i Mirjana Trebinjac, deo je aktivnosti u okviru društveno odgovorne kampanje “Plus za planetu – promena počinje od tebe” kompanije PepsiCo.
Kao i čitava kampanja, i ova predstava ima za cilj podizanje svesti o važnosti reciklaže, ali i edukaciji najmlađih o zaštiti životne sredine. Glumačka postava će najmlađim sugrađanima na zanimljiv i adekvatan način dočarati značaj ove teme i podstaći svest o ekološkim inicijativama od najranijih uzrasta.
Podsećamo, u okviru inicijative „Plus za planetu – promena počinje od tebe“ prikupljaju se plastične flaše na „zelenim punktovima“ postavljenim na Adi Ciganliji, u tržnim centrima (Ušće Shopping Center, Delta City, BEO Shopping Center, Navigator i Ada Mall), kao i ispred hipermarketa Mega Maxi Ada.
I ovom prilikom kompanija PepsiCo poziva sve građane u Beogradu da donesu pozitivan izbor, pronađu „zelene punktove“ i ubace iskorišćene plastične flaše.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.