U subotu, 1. jula 2023. sa početkom u 11 časova na novobeogradskoj strani Ade Ciganlije, na samom početku šetališta, kompanija PepsiCo, u saradnji sa reciklažnim operaterom, kompanijom Sekopak i uz podršku JP Ada Ciganlija, organizovaće besplatnu, edukativnu predstavu za decu „Sakupljaj svoju ambalažu i nosi na reciklažu“.
Predstava u kojoj glavne uloge igraju glumci Boda Ninković, Jovica Tišma i Mirjana Trebinjac, deo je aktivnosti u okviru društveno odgovorne kampanje “Plus za planetu – promena počinje od tebe” kompanije PepsiCo.
Kao i čitava kampanja, i ova predstava ima za cilj podizanje svesti o važnosti reciklaže, ali i edukaciji najmlađih o zaštiti životne sredine. Glumačka postava će najmlađim sugrađanima na zanimljiv i adekvatan način dočarati značaj ove teme i podstaći svest o ekološkim inicijativama od najranijih uzrasta.
Podsećamo, u okviru inicijative „Plus za planetu – promena počinje od tebe“ prikupljaju se plastične flaše na „zelenim punktovima“ postavljenim na Adi Ciganliji, u tržnim centrima (Ušće Shopping Center, Delta City, BEO Shopping Center, Navigator i Ada Mall), kao i ispred hipermarketa Mega Maxi Ada.
I ovom prilikom kompanija PepsiCo poziva sve građane u Beogradu da donesu pozitivan izbor, pronađu „zelene punktove“ i ubace iskorišćene plastične flaše.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“, koja ove godine obeležava 18 godina postojanja, Apatinska pivara donirala je 20 alkometara najnovije generacije Upravi saobraćajne policije. Na ovaj način obeležen je ...
Kako je elektromobilnost ne samo tema budućnosti, već i sadašnjost modernog transporta i putovanja, OMV Srbija sa svojim partnerom Charge&GO nastavlja sa širenjem mreže elektropunjača širom Srbije. Najno...
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM" održava se ove godine po četvrti put, a kao i do sada odlikovaće najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ove godine Festival će po prvi put odlikovati kampanje u novoj R...
Schneider Electric, lider u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji stekao je laskavu poziciju lidera u nedavnom izveštaju kompanije Verdantix pod naslovom „Zeleni kvadrant: izgradnj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok