U subotu, 1. jula 2023. sa početkom u 11 časova na novobeogradskoj strani Ade Ciganlije, na samom početku šetališta, kompanija PepsiCo, u saradnji sa reciklažnim operaterom, kompanijom Sekopak i uz podršku JP Ada Ciganlija, organizovaće besplatnu, edukativnu predstavu za decu „Sakupljaj svoju ambalažu i nosi na reciklažu“.
Predstava u kojoj glavne uloge igraju glumci Boda Ninković, Jovica Tišma i Mirjana Trebinjac, deo je aktivnosti u okviru društveno odgovorne kampanje “Plus za planetu – promena počinje od tebe” kompanije PepsiCo.
Kao i čitava kampanja, i ova predstava ima za cilj podizanje svesti o važnosti reciklaže, ali i edukaciji najmlađih o zaštiti životne sredine. Glumačka postava će najmlađim sugrađanima na zanimljiv i adekvatan način dočarati značaj ove teme i podstaći svest o ekološkim inicijativama od najranijih uzrasta.
Podsećamo, u okviru inicijative „Plus za planetu – promena počinje od tebe“ prikupljaju se plastične flaše na „zelenim punktovima“ postavljenim na Adi Ciganliji, u tržnim centrima (Ušće Shopping Center, Delta City, BEO Shopping Center, Navigator i Ada Mall), kao i ispred hipermarketa Mega Maxi Ada.
I ovom prilikom kompanija PepsiCo poziva sve građane u Beogradu da donesu pozitivan izbor, pronađu „zelene punktove“ i ubace iskorišćene plastične flaše.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima ...
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.