Kompanija Henkel Srbija je u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS) proteklog vikenda završila četvrtu sezonu projekta „Volim reku, a ti?“, u okviru kojeg se čiste vodena bogatstva naše zemlje. Tom prilikom, očišćeno je beogradsko izletište – Ada Ciganlija, a ukupno je izvučeno oko 350kg otpada.
Ovim povodom, direktorka marketinga kompanije Henkel Milica Šljivančanin, izjavila je:
„Prateći našu Strategiju održivosti mi u Henkelu smo posebno fokusirani na zaštitu prirode i očuvanje životne sredine. Posebno mi je drago što smo danas ovde, jer Ada Ciganlija važi za najpopularnije kupalište u letnjoj sezoni, ali i šetalište sa velikim brojem sadržaja tokom cele godine, a mi ćemo ovom akcijom doprineti da jezero i priobalje budu čistiji nakon letnjeg perioda i sezone kupanja.“
Izvuceno vise od 350 kg otpada iz Ade CiganlijeFoto: Henkel
„Budući da sa kompanijom Henkel delimo iste vrednosti, ponosni smo što već četiri godine ostvarujemo odlične rezultate i zajedničkim snagama doprinosimo očuvanju vodenih bogatstava Srbije. Čvrsto verujem da ćemo i u godinama pred nama nastaviti u ovom smeru i na taj način zaštiti našu planetu“, izjavila je Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije.
Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom ove, četvrte sezone ukupno je prikupljeno oko 2,5t otpada i to iz Zavojskog jezera kod Pirota, jezera Vrutci kod Užica, Perućca, jezera Ćelije kod Kruševca, Gradskog jezera u Beloj Crkvi i Ade Ciganlije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.