Kompanija Henkel Srbija je u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS) proteklog vikenda završila četvrtu sezonu projekta „Volim reku, a ti?“, u okviru kojeg se čiste vodena bogatstva naše zemlje. Tom prilikom, očišćeno je beogradsko izletište – Ada Ciganlija, a ukupno je izvučeno oko 350kg otpada.
Ovim povodom, direktorka marketinga kompanije Henkel Milica Šljivančanin, izjavila je:
„Prateći našu Strategiju održivosti mi u Henkelu smo posebno fokusirani na zaštitu prirode i očuvanje životne sredine. Posebno mi je drago što smo danas ovde, jer Ada Ciganlija važi za najpopularnije kupalište u letnjoj sezoni, ali i šetalište sa velikim brojem sadržaja tokom cele godine, a mi ćemo ovom akcijom doprineti da jezero i priobalje budu čistiji nakon letnjeg perioda i sezone kupanja.“
Izvuceno vise od 350 kg otpada iz Ade CiganlijeFoto: Henkel
„Budući da sa kompanijom Henkel delimo iste vrednosti, ponosni smo što već četiri godine ostvarujemo odlične rezultate i zajedničkim snagama doprinosimo očuvanju vodenih bogatstava Srbije. Čvrsto verujem da ćemo i u godinama pred nama nastaviti u ovom smeru i na taj način zaštiti našu planetu“, izjavila je Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije.
Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom ove, četvrte sezone ukupno je prikupljeno oko 2,5t otpada i to iz Zavojskog jezera kod Pirota, jezera Vrutci kod Užica, Perućca, jezera Ćelije kod Kruševca, Gradskog jezera u Beloj Crkvi i Ade Ciganlije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Sve zaposlene u kompaniji Lidl Srbija očekuju dobre vesti sa početkom nove poslovne godine. Kompanija kontinuirano radi na unapređenju benefita za svoje zaposlene, a sada je najavila i povećanje plata za zap...
Novogodišnji i božićni praznici pružaju priliku da učinimo mnogo, jer i mali gest može imati veliki značaj za nekoga. U tom duhu, kompanija NIS je uputila donaciju Verskom dobrotvornom starateljstvu, zahvalj...
U duhu prazničnog perioda, kompanija Imlek nastavila je svoju lepu tradiciju donacija, i ove godine pruživši podršku deci iz Prihvatilišta za decu Beograda, Doma za decu ometenu u razvoju „Kolevka” iz Subot...
Trgovinski lanac Maxi i kompanija SEKOPAK okupile su više od hiljadu mališana u okviru jedinstvene ekološke inicijative "Čista planeta za zdravo odrastanje". U periodu od 20. do 30. decembra na platou ispred...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok