Da se učenje, dobro vladanje i ostvareni rezultati uvek nagrađuju, još jednom je potvrdila kompanija Neoplanta koja je treću godinu zaredom najboljim učenicima osnovnih i srednjih škola Novog Sada poklonila 20 široooko bicikala uz podršku kompanije Capriolo.
U okviru Sajma ekologije na Novosadskom sajmu, Neoplanta je nastavila sa promocijom održivog razvoja i podstakla ekološku svest kod mladih generacija, istovremeno nagrađujući njihov trud i postignuća.
„Kompanija Neoplanta je već dugo posvećena podršci zajednici i očuvanju okoline, a donacijom bicikala najboljim učenicima, pored toga što želimo da nagradimo njihov trud, namera nam je i da ih inspirišemo da biraju održive načine prevoza i doprinesu zdravijem okruženju, a ujedno urade i dobru stvar za sebe baveći se fizičkom aktivnošću“, istakla je Jelena Kanazir, specijalista za PR i komunikacije kompanije Neoplanta.
Donacijom bicikala kompanija Neoplanta želi da podstakne održive načine prevoza i promoviše zdrav život među mladima, ujedno nastavljajući tradiciju podrške svom gradu, Novom Sadu i ekološkim projektima. Ovo je samo jedan od načina na koji Neoplanta ostvaruje svoju viziju održivog razvoja i aktivno doprinosi zajednici.
Kao društveno odgovorna kompanija, Neoplanta je na svim nivoima posvećena zaštiti životne sredine. Pored toga što je svoje poslovne procese uskladila sa najvišim evropskim ekološkim standardima i što ima savremeno postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda koje sprečava uništavanje biodiverziteta u kanalu Dunav–Tisa–Dunav, Neoplanta realizuje i lokalne ekološke inicijative kao što su sadnja platana na teritoriji Novog Sada i uređenje renovirane Železničke stanice.
Pored toga, u septembru ove godine, Neoplanta je u saradnji sa Nacionalnim parkom Fruška gora organizovala akciju čišćenja, čime se pridružila globalnoj akciji „Očistimo svet“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.