Da se učenje, dobro vladanje i ostvareni rezultati uvek nagrađuju, još jednom je potvrdila kompanija Neoplanta koja je treću godinu zaredom najboljim učenicima osnovnih i srednjih škola Novog Sada poklonila 20 široooko bicikala uz podršku kompanije Capriolo.
U okviru Sajma ekologije na Novosadskom sajmu, Neoplanta je nastavila sa promocijom održivog razvoja i podstakla ekološku svest kod mladih generacija, istovremeno nagrađujući njihov trud i postignuća.
„Kompanija Neoplanta je već dugo posvećena podršci zajednici i očuvanju okoline, a donacijom bicikala najboljim učenicima, pored toga što želimo da nagradimo njihov trud, namera nam je i da ih inspirišemo da biraju održive načine prevoza i doprinesu zdravijem okruženju, a ujedno urade i dobru stvar za sebe baveći se fizičkom aktivnošću“, istakla je Jelena Kanazir, specijalista za PR i komunikacije kompanije Neoplanta.
Donacijom bicikala kompanija Neoplanta želi da podstakne održive načine prevoza i promoviše zdrav život među mladima, ujedno nastavljajući tradiciju podrške svom gradu, Novom Sadu i ekološkim projektima. Ovo je samo jedan od načina na koji Neoplanta ostvaruje svoju viziju održivog razvoja i aktivno doprinosi zajednici.
Kao društveno odgovorna kompanija, Neoplanta je na svim nivoima posvećena zaštiti životne sredine. Pored toga što je svoje poslovne procese uskladila sa najvišim evropskim ekološkim standardima i što ima savremeno postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda koje sprečava uništavanje biodiverziteta u kanalu Dunav–Tisa–Dunav, Neoplanta realizuje i lokalne ekološke inicijative kao što su sadnja platana na teritoriji Novog Sada i uređenje renovirane Železničke stanice.
Pored toga, u septembru ove godine, Neoplanta je u saradnji sa Nacionalnim parkom Fruška gora organizovala akciju čišćenja, čime se pridružila globalnoj akciji „Očistimo svet“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Stanovnici Evrope konzumiraju u proseku tek nešto više od 20 procenata preporučenog dnevnog unosa proizvoda od celog zrna, iako su upravo integralne žitarice povezane sa smanjenim rizikom od hroničnih bolest...
Sve smo bliži proglašenju i otkrivanju finalista projekta Generator EDU koji je OTP banka, kao banka za koju finansijska edukacija predstavlja jedno od strateških usmerenja delovanja, pokrenula s ciljem unap...
Briga, solidarnost i zajedništvo vrednosti su koje kompanija dm drogerie markt neguje godinama, pružajući podršku ženama kojima je ona najpotrebnija. Ove godine dm nastavlja tradiciju doniranja sigurnim kuća...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok