Nakon decenija širenja prave magije tokom praznika, na vrhu Deda Mrazove liste želja ove godine je čin ljubaznosti. Kampanjom “Svetu je uvek potreban Deda Mraz više”, Coca-Cola slavi magiju ljubaznosti, darežljivosti i dobre volje širom sveta i podseća nas da duh Deda Mraza živi u svima nama svakoga dana.
Tokom ovogodišnjih praznika prepoznajemo da čak i najmanji gest ljubaznosti prema drugima može ugrejati srce i probuditi “unutrašnjeg Deda Mraza” u nama. Bilo da pomažemo komšiji, delimo poslednju flašicu Coca-Cole ili pružamo pomoć nepoznatom prolazniku u nevolji.
Ovog novembra i decembra, kampanja će probuditi duh praznika i zajedništva i pokazaće kako se prava magija množi kada svako od nas prigrli svog “unutrašnjeg Deda Mraza” kroz novi kviz “Pronađi Deda Mraza u sebi” koji je dostupan na Coca-Cola aplikaciji i mobilnim pretraživačima. Da biste učestovali u kvizu, potrebno je da preuzmete Coca-Cola aplikaciju i odgovorite na pet jednostavnih pitanja.
U cilju da pronađe što više Deda Mrazova širom sveta, Coca-Cola je kreirala kviz koji određuje koji si tip „unutrašnjeg Deda Mraza“. Nakon završetka kviza, kao deo prazničnog darivanja, Coca-Cola će donirati Crvenom krstu u vaše ime.
Pokreni prazničnu magiju uz Coca-Cola kolekciju
Kako bi pokrenuli prazničnu magiju, kroz Coca-Cola aplikaciju imate priliku da osvojite prazničnu kolekciju ukrasa ili kuhinjskih elemenata koji će učiniti vašu porodičnu večeru magičnom i dodatno će utopliti vaš dom. Više informacija o nagradama pronađite na linku.
Za Coca-Colu, praznici su uvek predstavljali pravu magiju povezivanja, podstičući ljude da se okupe oko stola i uz flašicu Coca-Cole podele mnogo više od obroka.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Privreda Srbije ovu godinu završava u uslovima očekivane makroekonomske stabilnosti, ali uz rezultate koji su slabiji od očekivanih, pa će tako privredni rast biti oko dva odsto, a ne planiranih četiri proce...
Tokom poslednjih godina, zlato se ponovo pozicionira kao ključna komponenta dugoročnog finansijskog planiranja, kako za institucionalne tako i za privatne investitore. Ovaj trend nije posledica kratkoročnih ...
Ministarka rudarstva i energetike Srbije Dubravka Đedović Handanović izjavila je da su u toku pregovori ruskih akcionara u Naftnoj industriji Srbije (NIS) sa mađarskim MOL-om o prodaji njihovog većinskog ude...
U poslednjih 13 godina, vlast je uspela da značajno uveća devizne rezerve. Sada je, zbog sankcija Naftnoj industriji Srbije, izgleda došao red da se one jače troše pa se postavlja pitanje da li su političari...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.