Nakon decenija širenja prave magije tokom praznika, na vrhu Deda Mrazove liste želja ove godine je čin ljubaznosti. Kampanjom “Svetu je uvek potreban Deda Mraz više”, Coca-Cola slavi magiju ljubaznosti, darežljivosti i dobre volje širom sveta i podseća nas da duh Deda Mraza živi u svima nama svakoga dana.
Tokom ovogodišnjih praznika prepoznajemo da čak i najmanji gest ljubaznosti prema drugima može ugrejati srce i probuditi “unutrašnjeg Deda Mraza” u nama. Bilo da pomažemo komšiji, delimo poslednju flašicu Coca-Cole ili pružamo pomoć nepoznatom prolazniku u nevolji.
Ovog novembra i decembra, kampanja će probuditi duh praznika i zajedništva i pokazaće kako se prava magija množi kada svako od nas prigrli svog “unutrašnjeg Deda Mraza” kroz novi kviz “Pronađi Deda Mraza u sebi” koji je dostupan na Coca-Cola aplikaciji i mobilnim pretraživačima. Da biste učestovali u kvizu, potrebno je da preuzmete Coca-Cola aplikaciju i odgovorite na pet jednostavnih pitanja.
U cilju da pronađe što više Deda Mrazova širom sveta, Coca-Cola je kreirala kviz koji određuje koji si tip „unutrašnjeg Deda Mraza“. Nakon završetka kviza, kao deo prazničnog darivanja, Coca-Cola će donirati Crvenom krstu u vaše ime.
Pokreni prazničnu magiju uz Coca-Cola kolekciju
Kako bi pokrenuli prazničnu magiju, kroz Coca-Cola aplikaciju imate priliku da osvojite prazničnu kolekciju ukrasa ili kuhinjskih elemenata koji će učiniti vašu porodičnu večeru magičnom i dodatno će utopliti vaš dom. Više informacija o nagradama pronađite na linku.
Za Coca-Colu, praznici su uvek predstavljali pravu magiju povezivanja, podstičući ljude da se okupe oko stola i uz flašicu Coca-Cole podele mnogo više od obroka.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da Srbija neće imati problema u snabdevanju gasom jer očekuje potpisivanje kratkoročnog ugovora sa Rusijom o snabdevanju tim energentom."Očekujemo skoro potp...
Kompanija Aditors Inc. u vlasništvu Igora Žeželja postala je suvlasnik Beogradske autobuske stanice, pokazuju podaci objavljeni na sajtu Beogradske berze. Žeželj je vlasnik niza kompanija, među kojima su Mon...
JKP Beogradski metro i voz obustavilo je javnu nabavku softvera za planiranje, sprovođenje i praćenje javnih nabavki, koju je raspisalo krajem septembra, jer je prestala potreba za ovim softverom, objavljeno...
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.