Vrednost brenda kompanije Samsung Electronics procenjena je na 91,4 milijarde dolara tokom 2023. godine, piše u najnovijem izveštaju konsultantska kuća Interbrand. To predstavlja rast od četiri odsto u odnosu na prošlu godinu, što ga čini petim najvrednijim brendom na svetu, posle Apple-a, Majkrosofta, Amazona i Gugla.
Najbolji globalni brendovi su procenjeni na osnovu analize finansijskog učinka kompanije, uticaja brenda na odluku o kupovini i konkurentnosti brenda, preneo je Telecompaper.
Samsung je bio jedina južnokorejska kompanija koja se nalazi među 20 najboljih brendova. To je bila četvrta uzastopna godina da se kompanija plasirala među prvih pet na Interbrand listi.
Prema Interbrand-u, na procenu kompanije Samsung Electronics pozitivno je uticalo dosledno poboljšanje korisničkog iskustva u celoj kompaniji, povećan nivo povezanosti kroz širok asortiman proizvoda i platformu SmartThings, kao i njena uloga lidera u budućim inovativnim tehnologijama.
Partnerstva su takođe bila glavni faktor koji je uticao na vrednost Samsungovog brenda tokom prošle godine. Samsung je saopštio da dodatno jača svoja otvorena partnerstva kako bi povezao ne samo svoje proizvode već i različite uređaje trećih strana putem platforme SmartThings.
Ne nadajte se povoljnijim Samsung sklopivim telefonima