Hotelski lanac Mona Plaza u subotu je predstavila premijerno novi imidž kampanje Mesto za pamćenje u saradnji sa Sarom Jovanović kao licem kampanje. Samom događaju je prisustvovao i veliki broj javnih ličnosti iz sveta muzike, filma I influence-a.
Mona Plaza kreira jedinstvena iskustva i događaje kao niko drugi. Svesni da gosti ne žele rutinu, već nešto nesvakidašnje, lokalno i jedinstveno, uspeh ovog domaćeg hotelskog brenda je jednostavan, jer spoj internacionalnih standarda, domaćeg gostoprimstva, kulture, iskustava i ljudi, dovoljan su razlog da se gosti vraćaju iznova.
Foto: Mona Plaza
Mona Plaza hoteli se nalaze na jedinstvenim lokacijama, svaki ispunjen bogatom kulturom, istorijom, pričama i tradicijom. Ovaj brend kreira trajne vrednosti koristeći vrhunski dizajn i istorijsko nasleđe sa duboko usađenom etikom perosnalizovane usluge i ima poziciju vodeće domaće kompanije koja je sinonim za mesto za pamćenje.
Kampanja pod nazivom „Mesto za Pamćenje“ predstavlja kreativnu sinergiju između Mona Plaza hotela i Sare Jo, spajajući domaću gostoljubivost sa beskrajnim mogućnostima za odmaranje, avanturu, zabavu, doživljaj i istraživanje samih destinacija. Ovaj ambiciozan projekat nudi gostima nešto više od običnog putovanja – pruža im priliku da stvore sećanja koja će trajati čitavog života i upoznavanje mesta koje se pamti.
Foto: Mona Plaza
Saradnja između ovog domaćeg hotelskog lanca i popularne muzičke zvezde kao brend ambasadorke, Sara Jo donosi novu dimenziju iskustva u hotelima Mona Plaza Beograd i Mona Plaza Zlatibor, obećava nezaboravne trenutke za sve goste i predstavlja to mesto gde se vrednuju sva mala životna iskustva, taj lični momenat prilikom dolaska u hotel, lokalni specijalitet koji gost proba, komfor spavaće sobe, vruć tuš nakon nastupa, ta slika koja je napravljena na jednoj od destinacija.
Sara Jo, poznata po svojoj strastvenoj izvođačkoj karijeri i izvanrednom talentu, nije samo muzička ikona – ona je i putnica avanturističkog duha koja ceni jedinstvene doživljaje i komfor.
Foto: Mona Plaza
Mona Plaza je, s druge strane, sinonim za gostoprimstvo i istinski jedinstvenu uslugu. Ova saradnja obećava da će gostima pružiti nešto sasvim posebno, sve te nezaboravne trenutke, pružiti im priliku da dožive svet trajnih vrednosti i otkrije mesto za pamćenje.
„Naša kampanja ‘Mesto za Pamćenje’ ima za cilj da prenese energiju i strast koju Sara Jo unosi u svoju muziku na iskustvo boravka u hotelima Mona Plaza. Želimo da naši gosti osete istu inspiraciju, slobodu i avanturistički duh koji Sara Jo neguje u svojoj umetnosti“, izjavio je Zarija Vilaret, direktor marketinga.
Foto: Mona Plaza
Sara Jo je takođe izrazila oduševljenje zbog ove saradnje, ističući da je Mona Plaza izbor koji odražava njene visoke standarde kvaliteta i usluge. „Oduvek sam tražila smeštaj koji se ističe po svojoj jedinstvenosti i udobnosti. Mona Plaza je upravo takav brend i presrećna sam što mogu da budem deo ove kampanje.“
Više informacija na sajtu www.monaplaza.com.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U Srbiji i viđeniji ekonomisti smatraju da je fiksni kurs koji smo uveli i koristimo od 2009. godine sidro i temelj privrede koja evo već treći put prolazi kroz veliku krizu koja dolazi izvan države. Ako pog...
Srbija je na korak do dobijanja Alimentacionog fonda - ovaj predlog stigao je u skupštinsku proceduru, a narodni poslanici će na narednoj sednici o njemu odlučivati. U pitanju je fond iz kog bi se sredstva p...
Vlada Srbije donela je rešenje o dodeli 398,1 milion dinara iz budžetske rezerve na ime dotacije Košarkaškom savezu Srbije, objavljeno je u Službenom glasniku.Novac se dodeljuje "radi obezbeđivanja finan...
Preduzeća u Srbiji su sa primenom digitalnih alata u poslovanju stigla tek na pola puta, pokazuje prvi sveobuhvatni Indeks digitalnog razvoja Srbije, piše Biznis i finansije.Marketinške priče da onaj ko ...
Iako su republičke budžetske prognoze ambiciozno najavljivale da će privreda Srbije ove godine porasti za 4,2 odsto, već sada je jasno – od tog cilja ostaje samo senka....
Predsednik Srbije, Aleksandar Vučić, prema slovu Ustava nakon drugog mandata nema pravo na ponovno kandidovanje, ali čak i da ima to pravi naši sagovornici su skeptični da bi na tim predsedničkim izbori...
Predsednik Socijaldemokratske stranke i bivši predsednik Srbije Boris Tadić podržao je zahtev studenata za održavanjem vanrednih parlamentarnih izbora u Srbiji....
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok