Hotelski lanac Mona Plaza u subotu je predstavila premijerno novi imidž kampanje Mesto za pamćenje u saradnji sa Sarom Jovanović kao licem kampanje. Samom događaju je prisustvovao i veliki broj javnih ličnosti iz sveta muzike, filma I influence-a.
Mona Plaza kreira jedinstvena iskustva i događaje kao niko drugi. Svesni da gosti ne žele rutinu, već nešto nesvakidašnje, lokalno i jedinstveno, uspeh ovog domaćeg hotelskog brenda je jednostavan, jer spoj internacionalnih standarda, domaćeg gostoprimstva, kulture, iskustava i ljudi, dovoljan su razlog da se gosti vraćaju iznova.
Foto: Mona Plaza
Mona Plaza hoteli se nalaze na jedinstvenim lokacijama, svaki ispunjen bogatom kulturom, istorijom, pričama i tradicijom. Ovaj brend kreira trajne vrednosti koristeći vrhunski dizajn i istorijsko nasleđe sa duboko usađenom etikom perosnalizovane usluge i ima poziciju vodeće domaće kompanije koja je sinonim za mesto za pamćenje.
Kampanja pod nazivom „Mesto za Pamćenje“ predstavlja kreativnu sinergiju između Mona Plaza hotela i Sare Jo, spajajući domaću gostoljubivost sa beskrajnim mogućnostima za odmaranje, avanturu, zabavu, doživljaj i istraživanje samih destinacija. Ovaj ambiciozan projekat nudi gostima nešto više od običnog putovanja – pruža im priliku da stvore sećanja koja će trajati čitavog života i upoznavanje mesta koje se pamti.
Foto: Mona Plaza
Saradnja između ovog domaćeg hotelskog lanca i popularne muzičke zvezde kao brend ambasadorke, Sara Jo donosi novu dimenziju iskustva u hotelima Mona Plaza Beograd i Mona Plaza Zlatibor, obećava nezaboravne trenutke za sve goste i predstavlja to mesto gde se vrednuju sva mala životna iskustva, taj lični momenat prilikom dolaska u hotel, lokalni specijalitet koji gost proba, komfor spavaće sobe, vruć tuš nakon nastupa, ta slika koja je napravljena na jednoj od destinacija.
Sara Jo, poznata po svojoj strastvenoj izvođačkoj karijeri i izvanrednom talentu, nije samo muzička ikona – ona je i putnica avanturističkog duha koja ceni jedinstvene doživljaje i komfor.
Foto: Mona Plaza
Mona Plaza je, s druge strane, sinonim za gostoprimstvo i istinski jedinstvenu uslugu. Ova saradnja obećava da će gostima pružiti nešto sasvim posebno, sve te nezaboravne trenutke, pružiti im priliku da dožive svet trajnih vrednosti i otkrije mesto za pamćenje.
„Naša kampanja ‘Mesto za Pamćenje’ ima za cilj da prenese energiju i strast koju Sara Jo unosi u svoju muziku na iskustvo boravka u hotelima Mona Plaza. Želimo da naši gosti osete istu inspiraciju, slobodu i avanturistički duh koji Sara Jo neguje u svojoj umetnosti“, izjavio je Zarija Vilaret, direktor marketinga.
Foto: Mona Plaza
Sara Jo je takođe izrazila oduševljenje zbog ove saradnje, ističući da je Mona Plaza izbor koji odražava njene visoke standarde kvaliteta i usluge. „Oduvek sam tražila smeštaj koji se ističe po svojoj jedinstvenosti i udobnosti. Mona Plaza je upravo takav brend i presrećna sam što mogu da budem deo ove kampanje.“
Više informacija na sajtu www.monaplaza.com.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić saopštio je rano jutros da su sankcije Naftnoj industriji Srbije (NIS) ponovo odložene, ovog puta do 27. juna, piše agencija Beta."Dobre vesti za građane Srbije. Srbija...
Na današnji dan navršava se devet godina od noćnog rušenja u beogradskom naselju Savamala, sprovedenog kako bi počela izgradnja "Beograda na vodi". Za ova dešavanja do sada je odgovarao samo jedan čovek....
Ugovoreno je 165 kredita za stanove, još 256 je odobreno, a 579 zahteva je u obradi, prema rečima Aleksandra Vučića. Stručnjaci sa kojima je razgovarala Nova ekonomija različito misle o tome kako su građani ...
Vrhovni kasacioni sud pred Uskršnje praznike razmatrao je predmet revizije koju je tom sudu podneo vlasnik preduzeća ATP Vojvodina Ilija Dević zbog naknade štete koju potražuje od grada Novog Sada zbog neisp...
Aleksandar Vučić ponovio je u višesatnom gostovanju na jednoj od režimskih televizija da je dobio poziv da prisustvuje Republikanskom nacionalnom komitetu početkom maja. On je tom prilikom naveo da postoji...
Naftna industrija Srbije (NIS) dobila je danas treće odlaganje uvođenja američkih sankcija zbog većinskog ruskog vlasništva u toj kompaniji. Ovoga puta uvođenje sankcija odloženo joj je za čak dva meseca, odnosno do 27. juna. Rok prethodno odloženi...
Tri opozicione parlamentarne stranke – SSP, NPS i Srbija centar – tokom predstojećeg vikenda održaće sednice svojih Glavnih odbora. Nije u pitanju bilo kakav dogovor, već čista koincidencija, kažu u ovim strankama...
Svim čitaocima lista Danas u subotu, 26. aprila, poklon poster za protest "Džaba vam sve, moja baba gleda N1", sa ilustracijom Gradimira Smuđe, svetski poznatog ilustratora....
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok