Mastercard je danas predstavio Shopping Muse, novi personalizovani alat baziran na veštačkoj inteligenciji, koji u potpunosti menja način na koji potrošači pretražuju proizvode u onlajn ponudi trgovaca.
Shopping Muse nastoji da stvori osećaj kupovine kao u prodavnici, tako što na osnovu pretraga korisnika, što mogu biti i kolokvijalne fraze, kreira predloge proizvoda. Potrošači mogu da koriste Shopping Muse da jednostavno obavljaju pretragu prema tipu estetike, trendi lookovima, dres kodovima ili neformalnim izrazima kao što su ’cottagecore’ ili ’beach formal’.
Na osnovu aktivnosti korisnika, nakon perioda korišćenja, Shopping Muse će sam kreirati preporuke koje odgovaraju profilu i afinitetu svakog pojedinca, kako bi svi imali intuitivno korisničko iskustvo. Platforma koristi veoma naprednu Dynamic Yield tehnologiju personalizacije i na osnovu ponašanja svakog potrošača kreira preporuke bazirane na vizuelnom identitetu i vrednostima svakog brenda, ali i afinitetima potrošača.
„Rešenja kao što je Shopping Muse predstavljaju naredni korak u revoluciji maloprodaje i ponovo stavljaju samog potrošača u središte procesa“, izjavio je Raj Seshadri, predsednik Odeljenja za podatke i usluge u kompaniji Mastercard. „Mastercard svakodnevno koristi tehnologiju i mašinsko učenje kako bismo pružili što bolja rešenja i brendovima, ali i potrošačima.“
Osim pretrage prema ključnim rečima, Shopping Muse omogućava potrošačima da pronađu savršen proizvod čak i kada ne znaju kako da ga pravilno opišu rečima. Korišćenjem integrisanih alata za prepoznavanje slika, prodavci mogu davati preporuke za relevantne proizvode na osnovu sličnosti po izgledu, čak i ako nedostaju odgovarajuće tehničke oznake.
Ovaj alat takođe uzima u obzir prethodno ponašanje korisnika kako bi bolje procenio koji proizvod mu je potreban. Razumevanjem preferencija potrošača, ali i uočenih pravilnosti u ponašanju na tržištu, brendovi mogu da osiguraju da preporuke proizvoda potpuno odgovaraju potrebama svakog korisnika.
„Personalizacija omogućava svakom pojedinačnom korisniku da lako pronađe proizvod po želji, zahvaljujući veštačkoj inteligenciji svaka online kupovina biće u potpunosti prilagođena potrošaču „, izjavio je Ori Bauer, izvršni direktor kompanije Dynamic Yield, koja je u vlasništvu kompanije Mastercard. „Korišćenjem širokih mogućnosti koju nude AI tehnologije, Shopping Muse odgovara na sve zahteve potrošača, čineći kupovinu pametnijom nego ikada do sada”
U eri brzorastućih trendova i deep learning algoritama, trgovci moraju da se prilagode promenljivim zahtevima i sve većim očekivanjima potrošača kako bi izbegli kratkoročne trendove. Prihvatanje tehnologije je za takve procese ključno. Prema statistici nešto više od jednog od četiri ispitana trgovca trenutno koristi rešenja veštačke inteligencije, dok trinaest posto planira da ih usvoji u narednoj godini.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Proizvođači mleka, članovi udruženja "Naše mleko" i Udruženja za spas i opstanak stočarstva zapadne Srbije najavili su danas da će blokirati Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Srbije i zatr...
Vlada Srbije donela je odluku da sa brojnih državnih projekata preusmeri 11 milijardi dinara, ili oko 94 miliona evra, na pokrivanje troškova koji "nisu bili poznati" prilikom donošenja budžeta. Odluka je do...
Narodna banka Srbije (NBS) je unazad mesecima tvrdila, na osnovu podataka koji pristižu, da su studentski protesti značajno naštetili prilivu turista, a da se investicije odlažu. Dinar koji je i jedini od mo...
Kompanija Maneks, u vlasništvu biznismena povezanog sa SNS-om Dragoljuba Zbiljića, imala je odličnu poslovnu godinu iza sebe, pokazuju finansijski izveštaji. Ova firma prihodovala je 26,6 miliona evra u 2024...
U Briselu ne bi bili srećni da vide da su obećane reforme odložene zbog još jednih vanrednih izbora. Vučić može da ih raspiše, ali može očekivati kritike od EU i dodatno odlaganje otvaranje Klastera 3 i neće biti napretka o evropskim integracijama, ...
Izjava Ivice Dačića, ministra unutrašnjih poslova, da je njegovo ministarstvo izdalo nalog za hapšenjem pripadnika Kosovske policije koji je u severnoj Kosovskoj Mitrovic...
Kandidatura savetnika ministra informisanja Miloša Garića za člana Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) izazvala je ozbiljnu zabrinutost u domaćoj medijskoj zajednici....
Za samo mesec dana karavan “Tvoja štitna, tvoj štit” obišao je 14 gradova, pređeno je 4.512 kilometara i obavljeno je 3.567 besplatnih pregleda štitne žlezde! Udruženje „Heroine“ karavan je realizovalo uz podršku Fondacije Mozza...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok