Mastercard je danas predstavio Shopping Muse, novi personalizovani alat baziran na veštačkoj inteligenciji, koji u potpunosti menja način na koji potrošači pretražuju proizvode u onlajn ponudi trgovaca.
Shopping Muse nastoji da stvori osećaj kupovine kao u prodavnici, tako što na osnovu pretraga korisnika, što mogu biti i kolokvijalne fraze, kreira predloge proizvoda. Potrošači mogu da koriste Shopping Muse da jednostavno obavljaju pretragu prema tipu estetike, trendi lookovima, dres kodovima ili neformalnim izrazima kao što su ’cottagecore’ ili ’beach formal’.
Na osnovu aktivnosti korisnika, nakon perioda korišćenja, Shopping Muse će sam kreirati preporuke koje odgovaraju profilu i afinitetu svakog pojedinca, kako bi svi imali intuitivno korisničko iskustvo. Platforma koristi veoma naprednu Dynamic Yield tehnologiju personalizacije i na osnovu ponašanja svakog potrošača kreira preporuke bazirane na vizuelnom identitetu i vrednostima svakog brenda, ali i afinitetima potrošača.
„Rešenja kao što je Shopping Muse predstavljaju naredni korak u revoluciji maloprodaje i ponovo stavljaju samog potrošača u središte procesa“, izjavio je Raj Seshadri, predsednik Odeljenja za podatke i usluge u kompaniji Mastercard. „Mastercard svakodnevno koristi tehnologiju i mašinsko učenje kako bismo pružili što bolja rešenja i brendovima, ali i potrošačima.“
Osim pretrage prema ključnim rečima, Shopping Muse omogućava potrošačima da pronađu savršen proizvod čak i kada ne znaju kako da ga pravilno opišu rečima. Korišćenjem integrisanih alata za prepoznavanje slika, prodavci mogu davati preporuke za relevantne proizvode na osnovu sličnosti po izgledu, čak i ako nedostaju odgovarajuće tehničke oznake.
Ovaj alat takođe uzima u obzir prethodno ponašanje korisnika kako bi bolje procenio koji proizvod mu je potreban. Razumevanjem preferencija potrošača, ali i uočenih pravilnosti u ponašanju na tržištu, brendovi mogu da osiguraju da preporuke proizvoda potpuno odgovaraju potrebama svakog korisnika.
„Personalizacija omogućava svakom pojedinačnom korisniku da lako pronađe proizvod po želji, zahvaljujući veštačkoj inteligenciji svaka online kupovina biće u potpunosti prilagođena potrošaču „, izjavio je Ori Bauer, izvršni direktor kompanije Dynamic Yield, koja je u vlasništvu kompanije Mastercard. „Korišćenjem širokih mogućnosti koju nude AI tehnologije, Shopping Muse odgovara na sve zahteve potrošača, čineći kupovinu pametnijom nego ikada do sada”
U eri brzorastućih trendova i deep learning algoritama, trgovci moraju da se prilagode promenljivim zahtevima i sve većim očekivanjima potrošača kako bi izbegli kratkoročne trendove. Prihvatanje tehnologije je za takve procese ključno. Prema statistici nešto više od jednog od četiri ispitana trgovca trenutno koristi rešenja veštačke inteligencije, dok trinaest posto planira da ih usvoji u narednoj godini.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Agencija za upravljanje lukama Srbije objavila je danas da je u prvih šest meseci ove godine zabeležila 631 pristajanje međunarodnih kruzera na rekama Srbije, što je 6,6 odsto više nego u isto vreme lane.
...
Odlaganja selibde međugradskih autobuskih polazaka sa postojeće Beogradske autobuske stanice u Savskom amfiteatru na novi BAS u novobeogradskom Bloku 42, čini se više neće biti.Kako eKapija saznaje, pre...
Gorivo će na pumpama u Srbiji, danas u 15.00 sati pojeftiniti, dizel za tri dinara po litru, a benzin za jedan dinar.Do sledećeg petka, 2. avgusta, litar evrodizela koštaće 202 dinara po litru, a benzin ...
Ministarstvo privrede poništilo je javni poziv za učešće u postupku javnog prikupljanja ponuda sa javnim nadmetanjem radi prodaje kapitala Jugoslovenskog rečnog brodarstva AD Beograd, prenosi eKapija. Na...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok