Mastercard je danas predstavio Shopping Muse, novi personalizovani alat baziran na veštačkoj inteligenciji, koji u potpunosti menja način na koji potrošači pretražuju proizvode u onlajn ponudi trgovaca.
Shopping Muse nastoji da stvori osećaj kupovine kao u prodavnici, tako što na osnovu pretraga korisnika, što mogu biti i kolokvijalne fraze, kreira predloge proizvoda. Potrošači mogu da koriste Shopping Muse da jednostavno obavljaju pretragu prema tipu estetike, trendi lookovima, dres kodovima ili neformalnim izrazima kao što su ’cottagecore’ ili ’beach formal’.
Na osnovu aktivnosti korisnika, nakon perioda korišćenja, Shopping Muse će sam kreirati preporuke koje odgovaraju profilu i afinitetu svakog pojedinca, kako bi svi imali intuitivno korisničko iskustvo. Platforma koristi veoma naprednu Dynamic Yield tehnologiju personalizacije i na osnovu ponašanja svakog potrošača kreira preporuke bazirane na vizuelnom identitetu i vrednostima svakog brenda, ali i afinitetima potrošača.
„Rešenja kao što je Shopping Muse predstavljaju naredni korak u revoluciji maloprodaje i ponovo stavljaju samog potrošača u središte procesa“, izjavio je Raj Seshadri, predsednik Odeljenja za podatke i usluge u kompaniji Mastercard. „Mastercard svakodnevno koristi tehnologiju i mašinsko učenje kako bismo pružili što bolja rešenja i brendovima, ali i potrošačima.“
Osim pretrage prema ključnim rečima, Shopping Muse omogućava potrošačima da pronađu savršen proizvod čak i kada ne znaju kako da ga pravilno opišu rečima. Korišćenjem integrisanih alata za prepoznavanje slika, prodavci mogu davati preporuke za relevantne proizvode na osnovu sličnosti po izgledu, čak i ako nedostaju odgovarajuće tehničke oznake.
Ovaj alat takođe uzima u obzir prethodno ponašanje korisnika kako bi bolje procenio koji proizvod mu je potreban. Razumevanjem preferencija potrošača, ali i uočenih pravilnosti u ponašanju na tržištu, brendovi mogu da osiguraju da preporuke proizvoda potpuno odgovaraju potrebama svakog korisnika.
„Personalizacija omogućava svakom pojedinačnom korisniku da lako pronađe proizvod po želji, zahvaljujući veštačkoj inteligenciji svaka online kupovina biće u potpunosti prilagođena potrošaču „, izjavio je Ori Bauer, izvršni direktor kompanije Dynamic Yield, koja je u vlasništvu kompanije Mastercard. „Korišćenjem širokih mogućnosti koju nude AI tehnologije, Shopping Muse odgovara na sve zahteve potrošača, čineći kupovinu pametnijom nego ikada do sada”
U eri brzorastućih trendova i deep learning algoritama, trgovci moraju da se prilagode promenljivim zahtevima i sve većim očekivanjima potrošača kako bi izbegli kratkoročne trendove. Prihvatanje tehnologije je za takve procese ključno. Prema statistici nešto više od jednog od četiri ispitana trgovca trenutno koristi rešenja veštačke inteligencije, dok trinaest posto planira da ih usvoji u narednoj godini.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Avion Er Srbije (Air Serbia) koji je u ponedeljak, nekoliko minuta pre ponoći poleteo za Moskvu, vratio se oko tri sata posle ponoći u Beograd.Avion Airbus A319-132, koji u ponedeljak (5. maj), u kasnim ...
Združena akcija "Krov nad glavom" saopštila je da je za četvrtak, 8. maj, najavljena akcija prinudnog iseljenja Beograđanke Ljiljane Mihailović, zbog nerazrešenih odnosa sa investitorom.Naime, ova Beogra...
Kanadska kompanija "Boron One" saopštio je da je njena filijala u Srbiji, firma "Balkan Gold", potpisala Pismo o namerama sa Rudnicima kamenog uglja "Resavica" koje se odnosi na renoviranje rudnika bornih mi...
Javno komunalno stambeno preduzeće Senta potrošiće 52.000 evra za nabavku putničkog automobila od preduzeća Auto Čačak promet, čiji je vlasnik blizak vladajućem SNS-u. Vozilo se nabavlja putem finansijskog l...
Odlaskom u Moskvu na proslavu Dana pobede, Aleksandar Vučić, predsednik Srbije "bacio je Briselu rukavicu u lice", uprkos tome što su odatle poslednjih dana stizala upozorenja da takav potez može imati svoju cenu. Odnosno može značiti suspendovanje pr...
Iako se često u izjavama domaćih zvaničnika ponavlja da Srbija ima najniže cene struje i gasa u Evropi, nedavno objavljeni podaci Eurostata o cenama energenata za drugu polovinu 2024. godine donose drugačiju sliku....
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obratio se iz Moskve i izjavio je da neće dugo trajati čekanje na nove izbore, koje studenti traže, ali da će ih, kako je rekao, u skladu sa Ustavom raspisati isklju...
Ministarstvo spoljnih poslova Letonije je, povodom zabrane preleta aviona kojim je predsednik Srbije Aleksandar Vučić trebalo da putuje u Moskvu na Paradu pobede, saopštilo da je vojna parada 9. maja na Crveno...
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok