
Netflix kupio Warner Bros
Kompanija Netflix objavila je da je postigla dogovor o kupovini Warner Bros Discovery (WBD), a kupovina uključuje i filmske i televizijske studije.Transakcija gotovinom i akcijama procenjena je na 27,75 ...
Upotreba četbotova u digitalnom marketingu i na društvenim mrežama povećala se za u ovoj godini za četiri puta u odnosu na prethodnu godinu, odnosno sa 11 na 46 odsto. Značajno povećanje korišćenja veštačke inteligencije (AI) uočeno je u sferi generisanja i editovanja fotografija, pokazuju podaci izveštaja koji je objavila kompanija Hootsuite.
Izveštaj je zasnovan na komercijalnom istraživanju od 4.281 onlajn trgovca, a istraživanje je sprovedeno u avgustu ove godine.
Takođe, za potrebe istraživanja je odrađena analiza 15.557 članaka najvećih organizacija koje se bave izveštavanjem o društvenim medijima, kao i analiza sadržaja milion anonimnih objava na društvenim mrežama.
Korišćenje AI, kako pokazuju podaci, povećano je pri uređivanju i prekrajanju tekstova (sa 67 na 86 odsto), za razvoj novih ideja (57 na 82 odsto) i za revidiranje i prepisivanje tektova u potpunosti (37 na 75 odsto).
„Interesovanje za koriščenje AI je bilo toliko da su od 2022. do 2023. su se teme o učenju o AI povećale za 550 odsto“, naveo je Hootsuite.
Tako su anketirane organizacije navele da planiraju da udvostruče upotrebu veštačke inteligencije u različitim aktivnostima.
U narednoj godini, kako su naveli, može se očekivati i najveće povećanje upotrebe AI za uređivanje teksta, uređivanje fotografija i pružanje usluga korisnicima.
Istraživanje je pokazalo da su menadžeri društvenih mreža obično pojedinci u kompanijama, koji ne rade u timu i koji obično sami rade više poslova. Zato i ne čudi podatak da oni imaju veću motivaciju za korišćenjem veštačke inteligencije, upravo kako bi smanjili svoje radno opterećenje.
Različite starosne grupe se formiraju drugačije odnose sa sadržajem generisanim veštačkom inteligencijom.
„Uzmite generaciju Z, na primer. Verovatnije je da će generacija Z tvrditi da znaju šta je stvarno i šta je stvoreno putem AI. Oni će takođe više verovati sadržaju veštačke inteligencije i raditi sa njom. Sa druge strane, ‘bumeri’ (baby boomers) su suprotni po svemu sudeći. Oni su manje uvereni u svoju sposobnost da kažu da li je nešto stvorila AI“, naveo je Hootsuite.
OpenAI prodavnica odložena za sledeću godinu, zbog turbulencija u kompaniji
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Kompanija Netflix objavila je da je postigla dogovor o kupovini Warner Bros Discovery (WBD), a kupovina uključuje i filmske i televizijske studije.Transakcija gotovinom i akcijama procenjena je na 27,75 ...

Savet Evropske unije (EU) i Evropski parlament postigli su dogovor o pravilima za postepeno ukidanje uvoza ruskog gasa za energetsku bezbednost i nezavisnost Evrope, saopštila je danas EU.Predsedavanje E...

Mađarska se neće saglasiti sa diktatom rukovodstva Evropske unije koje želi da potpuno zabrani isporuke nafte i gasa iz Rusije, izjavio je danas mađarski ministar spoljnih poslova i spoljne trgovine Peter Si...

Evropska preduzeća koja posluju u Kini ozbiljno su pogođena kineskim kontrolama prodaje strancima i mnoge rade na tome da se oslobode zavisnosti od Kine i diverzifikuju lance snabdevanja, posebno kada je reč...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE