BOS PO TRNJU
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
INTERVJU: Tamara Bekčić i Milena Avramović Bjelica, Chapter 4 Communications Consulting
Proširili smo saradnju sa postojećim klijentima, dobili smo i nove klijente i nove projekte ove godine, interno smo se usavršavali na različitim treninzima, trudili se da doprinesemo razvoju struke kroz učešće na različitim konferencijama i na kraju su stigle i nagrade.
Tamara Bekčić: Chapter 4 tim učestvuje u različitim strukovnim konferencijama i smotrama, kod nas i u Evropi. Bilo da smo slušaoci, kandidati za nagrade ili članovi žirija – za nas su to dragoceni uvidi u PR prakse. Svako tržište zasigurno nosi svoje specifičnosti, ali postoji i ono što je univerzalni kvalitet.
To vidimo u svakodnevnom radu sa kompanijama i brendovima klijenata u Srbiji i tu mislim pre svega na visoko osvešćene, sveobuhvatne i održive komunikacijske projekte i prakse koji pokazuju najbolje primere pomeranja granica u poslovanju i odnosu prema društvu.
Sve je više baš takvih projekata i inicijativa u Srbiji, što me veoma raduje jer pokazuje zrelost PR industrije i svest kompanija o odgovornosti i važnosti komunikacija za uspeh kompanije koja je deo šire slike – života potrošača ili korisnika, lokalne zajednice, tržišta, društva, planete.
Milena Avramović Bjelica: Bila je ovo jedna sasvim dobra godina za naš tim i Chapter 4 PR agenciju. Proširili smo saradnju sa postojećim klijentima, dobili smo i nove klijente i nove projekte ove godine, interno smo se usavršavali na različitim treninzima, trudili se da doprinesemo razvoju struke kroz učešća na različitim konferencijama i, na kraju su stigle i nagrade.
Među njima je i takozvani evropski PR Oskar – European Excellence Award, za koji smo ušli u finale sa čak dva projekta ove godine, odnosno dva klijenta, Pepsico i Galenika, a poneli smo jedno najviše, zlatno odličje. Zaista smo vrlo zadovoljni svime što smo timski postigli ove godine. Na dodeli evropskih priznanja u Berlinu, gde je i Chapter 4 poneo veliku European Excellence nagradu, imali ste priliku da vidite najbolje od najboljih.
Tamara Bekčić: Profesionalne nagradne smotre su zaista odlična prilika za sticanje uvida. Blisko sarađujemo sa Chapter 4 agencijama i kolegama širom Evrope, sa kojima imamo i redovne sastanke upravo na temu razmene iskustava i mišljenja o globalnim tendencijama u industriji – od prolaznih trendova, do onih koje suštinski menjaju komunikatore i komunikaciju i donose novi kvalitet kompanijama, potrošačima i tržištu.
Društveno odgovorno poslovanje je sveprisutno, a u sve većoj meri podrazumeva i diverzitet, inkluziju i jednakost (DEI). Projekti i komunikacijske prakse koje na održiv način implementiraju DEI politiku i menjaju nabolje okolinu u kojoj se dešavaju, bukvalno unapređuju svet. Takvi projekti su visoko kvalitetni, bez obzira na tržište sa koga dolaze. Kvalitet govori istim jezikom.
Šta za vas predstavlja kvalitet i uspešnu komunikaciju?
Milena Avramović Bjelica: Chapter 4 pristup je pre svega orijentisan na ljude, poštovanje i etiku u komunikaciji. U radu smo fokusirani na strateško razmišljanje, analitičnost, rezultate, kreativnost i doprinos u širem društvenom kontekstu.
To je moguće kroz stalni razvoj svakog člana našeg tima, kroz dodatne edukacije iz različitih oblasti, a koje nam pomažu da komunikaciju postavimo na jedan novi, drugačiji i personalizovaniji način, što onda za rezultat ima lakše prevazilaženje svih vrsta izazova.
Kvalitetna komunikacija ima za cilj građenje odnosa koji doprinose reputaciji kompanije i njenih ljudi, proizvoda i usluga, jer je to način na koji se pruža podrška poslovanju i ostvarenju poslovnih ciljeva.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
Prosečna marža u trgovinama na malo u Srbiji kreće se od oko 21-22 odsto do 31-32 odsto, ali je manja od one u Evropi. Maloprodaja nije kriva za visok rast cena u srpskim prodavnicama, a profiti trgovinskih ...
U proizvodnju struje u narednim decenijama moraće da se investira više desetina milijardi evra, jer Srbija više ne može dugoročno da se oslanja na nasleđene kapacitete iz socijalizma, sa izuzetkom hidrocentr...
Srbija mora da uskladi svoju unutrašnju i spoljnu politiku, odnosno da demokratski odluči o svom usmerenju ka velikim silama, glavna je poruka okruglog stola pod nazivom „Srbija između Istoka i Zapada“. Pone...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE