Naša vizija je svet u kome je ekonomski rast inkluzivan i održiv, a digitalna ekonomija radi za sve
Za nas, poslovati dobro čineći dobro znači osnaživati ljude da ostvare svoj puni potencijal. U isto vreme, to je obaveza da konstantno doprinosimo dostizanju pravičnog prosperiteta širom sveta i da koristimo inovativna rešenja za zaštitu životne sredine. Ciljevi su ambiciozni i tiču se svakoga od nas, a urgentnost problema sa kojima se suočavamo na ekološkom i socijalnom planu ukazuje da vremena za odlaganje akcije nema.
Na primeru finansijske i digitalne inkluzije, koje su najsrodnije onome što Mastercard kao tehnološka kompanija radi, to znači da postoji mnogo načina kako da se što više ljudi uključi u formalne finansijske tokove. Od pristupa bankarskim računima, osiguranju, kapitalu za poslovanje, do mogućnosti da se novac šalje porodici u inostranstvu – sve su to načini na koji se podstiče inkluzivna ekonomija u kojoj i od koje korist može imati svako, ne samo oni koji se nalaze na vrhu piramide.
PODSTIČEMO INKLUZIVNU EKONOMIJU U KOJOJ I OD KOJE KORIST MOŽE IMATI SVAKO
Inkluzivni rast je kompletan rast svih segmenata jednog tržišta, a za to je potrebna široka edukacija. Važno je da se od školskog uzrasta pa nadalje govori o budžetiranju, o tome kako i zašto se štedi, kako se pokreće svoj biznis, pa i šire – koje su to savremene tehnologije, na koji način čine stvari jednostavnijim i sigurnijim i kako ih praktično primeniti. To su teme koje savremene tehnologije i treba da pokriju: da li rešavaju konkretan problem? Da li su inkluzivne? Da li su pouzdane? Ako tehnologija nije inkluzivna, njen prihvat se neće proširiti. Ako se prihvat ne proširi, tehnologija nije bitna.
Dobri primeri za to su platne tehnologije – npr. onlajn plaćanja, koja su značajno unapredila praktičnost i doseg plaćanja. Čak i ako ne govorimo o tome koliko su onlajn plaćanja u toku korone olakšala neke svakodnevne nabavke, njihov uticaj je sve vidljiviji i veći: od plaćanja računa starijim roditeljima, slanja novca iz inostranstva, mogućnosti da se pronađu novi klijenti u inostranstvu, do opcije da se sve to završimo onda kada nam odgovara, sa uređaja sa koga nam odgovara.
Servisi kao što su eUprava, digitalni potpisi, platne aplikacije različitih izdavalaca komunalnih računa i slične usluge pomažu da se univerzalne potrebe građana zadovolje na tehnološki savremen način, koji smanjuje utrošak vremena i generalno nose niže troškove – stalni rast korišćenja usluga kao što je na primer onlajn plaćanje poreza ili registracije vozila govori tome u prilog.
Mi razvijamo i implementiramo sigurne tehnologije koje omogućavaju skaliranje ovih procesa do svakog građanina i građanke, jer u tome i jeste suština – da svi imaju iste prilike. Naša vizija je svet u kome je ekonomski rast inkluzivan i održiv, a digitalna ekonomija radi za sve. Da bismo ispunili svoj deo odgovornosti za građenje takvog sveta, mi sprovodimo akcije s namerom i u odgovarajućem tempu. Radi se o postavljanju standarda i principa, a zatim i odgovornosti prema njima. Mi prepoznajemo svoju odgovornost da se osigura da tehnologije pomažu, a ne da štete širem razvoju, i na kraju svega – da se veruje inovacijama. Radimo na tome da ljudima pružimo resurse koji ih podržavaju u održivoj potrošnji. Radimo na tome da rešavamo stvarne probleme i isporučujemo prave vrednosti.
MI PREPOZNAJEMO SVOJU ODGOVORNOST DA SE OSIGURA DA TEHNOLOGIJE POMAŽU, A NE DA ŠTETE ŠIREM RAZVOJU, I NA KRAJU SVEGA – DA SE VERUJE INOVACIJAMA
To nije samo filantropija – to je dobar biznis. To je takođe i ispravna stvar koju treba uraditi. To je posao koji radimo svaki dan. To su obaveze koje smo preuzeli i akcije koje preduzimamo – da budemo snažan korporativni građanin i snažan, održivi biznis.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U duhu prazničnog perioda, kompanija Imlek nastavila je svoju lepu tradiciju donacija, i ove godine pruživši podršku deci iz Prihvatilišta za decu Beograda, Doma za decu ometenu u razvoju „Kolevka” iz Subot...
Trgovinski lanac Maxi i kompanija SEKOPAK okupile su više od hiljadu mališana u okviru jedinstvene ekološke inicijative "Čista planeta za zdravo odrastanje". U periodu od 20. do 30. decembra na platou ispred...
UniCredit Banka je kroz tradicionalno obeležavanje “Kids4Kids & Donation Day” na nivou cele Grupe, odlučila da na poseban način obraduje decu koja su deo najosetljivije grupe zajednice u kojoj posluje. U...
U 2024. godini, kroz brojne inicijative u oblasti obrazovanja, kulture i održivosti, kompanija CWP Europe je još jednom dokazala da se istinska društvena odgovornost ne svodi na reči, već na konkretne akcije...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok