Rešenja u oblasti osiguranja, po svojoj prirodi, imaju veliku društvenu i ekološku vrednost, jer konkretno odgovaraju na rastuće zahteve društva, čime doprinose da ono postane otpornije na promene i nedaće
Kompanija Generali Osiguranje Srbija, kao deo Generali Grupe, postavila je održivost kao temelj svoje poslovne strategije. To pokazuje koliki je njen značaj za naše poslovanje i ukazuje na to da sve odluke moramo donositi u skladu sa principima održivosti. Cilj nam je da ostvarimo uticaj na društvo i životnu sredinu, i zato smo sebi odredili četiri odgovorne uloge – odgovornog osiguravača, investitora, poslodavca i korporativnog građanina. Ove uloge pokazuju kako održivost činimo sastavnim delom svega što radimo, kako bismo stvorili pravednije i otpornije društvo za sve.
Odgovoran osiguravač
Rešenja u oblasti osiguranja, po svojoj prirodi, imaju veliku društvenu i ekološku vrednost, jer konkretno odgovaraju na rastuće zahteve društva, čime doprinose da ono postane otpornije na promene i nedaće. Međutim, poseban fokus bismo stavili na proizvode koji imaju za cilj da ponude podršku u slučaju teških oboljenja ili invaliditeta, gubitka posla, štedne polise za školovanje dece, kao i proizvode koji podstiču zdrav život. Kada su klimatske promene u pitanju, spomenuli bismo osiguranja za slučaj prirodnih katastrofa. Cilj nam je da u budućnosti nastavimo da u još većoj meri razvijamo proizvode sa ESG komponentama. Takođe, kao odgovorni osiguravač smanjujemo učešće u osiguravanju velikih kompanija koje svojim poslovanjem doprinose emisiji štetnih gasova u atmosferu.
Odgovoran investitor
Kada je pitanju segment investiranja, prilikom donošenja investicionih odluka naša kompanija koristi pristup koji uključuje analizu ekoloških, društvenih i upravljačkih faktora. U skladu sa izvršenom analizom, hartije od vrednosti koje emituju kompanije sa nepovoljnim efektima na društvo i životnu sredinu neće biti predmet razmatranja, dok će se favorizovati investicije sa pozitivnim uticajem na održivost.
Odgovoran poslodavac
Kada je reč o ulozi odgovornog poslodavca, cilj nam je da negujemo i promovišemo različitost, jednakost i inkluziju u našem radnom okruženju, tako što kontinuirano radimo na usavršavanju naših ljudi, negujemo talente u svim njihovim oblicima i primenjujemo fleksibilnije i održivije načine rada. S tim u vezi, spomenuli bismo aktivnosti poput događaja Be Bold for Inclusion ili Nedelje različitosti, saradnju sa organizacijom Forum mladih sa invaliditetom, kao i brojne pogodnosti koje nudimo kolegama sa invaliditetom, pogodnosti za roditelje sa decom, itd. Pored toga, obavezujemo se na merenje, smanjenje i izveštavanje o ugljeničnom otisku koji je rezultat našeg direktnog poslovanja. S tim u vezi sprovodimo brojne aktivnosti poput podizanja svesti o reciklaži i smanjenju upotrebe električne energije, kontrolišemo korišćenje službenih automobila i značajno smo smanjili upotrebu papira. Ključno je spomenuti i brojne procese koje smo digitalizovali, a koji upravo doprinose smanjenju štampanja materijala, kao i smanjenju korišćenja vozila i emisije štetnih gasova.
Kao odgovornom građaninu, cilj nam je da radimo na oslobađanju potencijala ljudi koji žive u teškim okolnostima kroz globalnu inicijativu The Human Safety Net. Kompanija Generali Osiguranje Srbija se priključila ovom globalnom pokretu 2017. godine, i od tada sprovodimo program za porodice, koji realizujemo u saradnji sa našim partnerom Fondacijom Novak Đoković kroz program „Podrška, ne perfekcija“. Program podrazumeva organizovanje radionica za roditelje dece uzrasta do šest godina, kako bi im se pružila podrška u odgajanju dece, a istovremeno deci pružila šansa za perspektivniju i bolju budućnost.
Pomenuti uzrast je odabran jer su studije pokazale da je taj period ključan za razvoj deteta i njegovog potencijala. Kako bismo još više razvili program i povećali kvalitet radionica i okupljanja roditelja na jednom mestu, tokom 2021. i 2022. godine, otvorili smo 14 centara za roditelje u 14 gradova u Srbiji. Centri su otvoreni u: Baču, Novom Sadu, Sremskoj Mitrovici, Beogradu, Užicu, Vladimircima, Kovačici, Pančevu, Šapcu, Jagodini, Irigu, Petrovcu na Mlavi, Sjenici i Paraćinu. Do sada je više od 3.000 roditelja pohađalo radionice, te smo tako uticali na preko 4.500 dece.
Osim programa za porodice, u okviru THSN inicijative, naša kompanija sprovodi i različite volonterske aktivnosti, u kojima učestvuju i naše kolege. U junu 2023. godine učestvovali smo u trećem Globalnom izazovu, humanitarnoj inicijativi koja se održava u 24 zemlje. Naše koleginice i kolege šetale su i vozile bicikl kako bismo sakupili sredstva za ovogodišnji projekat izazova, za koji smo odredili slanje pedeset roditelja i dece na Zlatibor u Školu životnih veština. Ovog puta, imali smo rekordan broj učesnika u izazovu: čak 750 koleginica i kolega.
Već tri godine zaredom organizujemo i THSN Novogodišnji bazar za prikupljanje sredstava, kada kolege prodaju raznovrsne ručno rađene predmete i slatkiše, a sva prikupljena sredstva doniramo Fondaciji Novak Đoković. Cilj nam je da nastavimo širenje uticaja naše inicijative i obuhvatimo još veći broj porodica kojima je potrebna podrška.
Pored podrške porodicama, vodimo računa i o drugim članovima zajednice u kojoj poslujemo. Spomenuli bismo podršku koju smo pružili ženama u preduzetništvu kroz aktivnosti Privredne komore Srbije, donirali smo finansijska sredstva Savetovalištu protiv nasilja u porodici i podržali smo žene obolele od raka. Pored toga, učestvovali smo u humanitarnom basket turniru UNICEF-a i podržali tradicionalni BELhospice dobrotvorni bal.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok