Privredna komora Srbije (PKS) predstavila je inovativni digitalni servis BizChat, zasnovan na veštačkoj inteligenciji, koji omogućava privrednicima i firmama da u realnom vremenu, neprekidno tokom cele nedelje, pristupe ključnim informacijama potrebnim za unapređenje njihovog poslovanja.
Ovaj servis obezbeđuje podatke o komorskim uslugama, analizi tržišta, uslovima za poslovanje i investicije, kao i informacije o tržištu rada i obrazovnom sistemu, saopštila je PKS.
Predsednik PKS Marko Čadež istakao je da je BizChat prvi digitalni asistent u regionu, a među prvima i u Evropi, namenjen poslovnoj zajednici, koji pruža odgovore na brojna pitanja bitna za poslovanje u raznim fazama.
„BizChat je prvi digitalni asistent u regionu i jedan od prvih u Evropi namenjen poslovnoj zajednici koji je uspostavila neka poslovna asocijacija i koji je ‘verziran’ za pitanja važna za poslovanje u različitim fazama“ naglasio je Čadež.
Prednost digitalnog asistenta leži u njegovoj sposobnosti da pojednostavi i olakša komunikaciju sa privredom, naglasili su iz PKS.
Razvijen koristeći Microsoftovu tehnologiju, BizChat je dostupan u engleskoj verziji sajta PKS.
Članica Izvršnog odbora NLB Komercijalne banke Bojana Stojanović-Kaličanin istakla je da je BizChat primer upotrebe novih tehnologija u svrhu smanjenja birokratskih prepreka
Direktor Microsoft Srbija Milan Gospić naglasio je značaj digitalne transformacije i veštačke inteligencije u unapređenju poslovnih procesa i povećanju produktivnosti.
„PKS i Centar za digitalnu transformaciju su prikazali inovativan način korišćenja najmodernije Majkrosoft tehnologije veštačke inteligencije i Cloud-a. To je potpuno automatizovan informativni servis, baziran na Azure AI platformi, namenjen je pružanju ključnih informacija privredi, koristeći naprednu RAG tehniku veštačke inteligencije za optimizaciju procesa i unapređenje poslovnih odluka“, naveo je Gospić.
Čak 60 odsto odgovora ChatGPT-ja sadrži elemente plagijata