LinkedIn, najpopularnija platforma za profesionalno umrežavanje, intenzivira svoje angažovanje u oblasti novinarstva i distribucije vesti, suprotno drugim rivalima iz IT industrije, kazao je glavni urednik i potpredsednik kompanije Dan Rot u intervjuu za Axios.
Ovaj potez dolazi u trenutku kada druge društvene mreže smanjuju podršku i referale ka vestima, što ostavlja izdavače u potrazi za alternativnim platformama za rast svoje publike.
LinkedIn trenutno sarađuje sa preko 400 izdavača širom sveta, a Rot ističe da je platforma proširena na 12 novih tržišta u poslednjih šest meseci.
Prema njegovim rečima, tako podstiču rast profesionalnog novinarstvi i omogućava izdavačima optimizaciju njihovog sadržaja preko različitih formata, uključujući tekstualne objave, biltene, podkaste i (sve više) video sadržaj.
LinkedIn takođe intenzivno radi na promovisanju poslovnih i profesionalnih tema, umanjivši fokus na politički i polarizirajući sadržaj.
LinkedInov pristup se razlikuje od njegovih rivala, nudeći izdavačima alate i podršku za povećanje saobraćaja i angažovanja na svojim vestima, sa ciljem da postane ključna destinacija za profesionalni razvoj i informisanje.
Pored angažovanja korisnika, LinkedIn takođe istražuje nove modele za monetizaciju sadržaja izdavača, uključujući oglašavanje u podkastima i pilot program za sponzorisanje video sadržaja.
LinkedIn povećava cene oglašavanja dok brendovi napuštaju X