Na 45. Svetskom kongresu u Maleziji, izvršnoj direktorki IAA Srbije, Jeleni Ivanović, dodeljena je prestižna nagrada – IAA Compass Awards u kategoriji “IAA Executive Director Award”.
Ova nagrada odaje počast i priznanje za posvećenost i postignute rezultate, kao i za izuzetan doprinos u ostvarivanju globalnih i lokalnih ciljeva International Advertising Association.
Prvi put u ovom milenijumu nagrada gobalne IAA kancelarije je stigla u Srbiju, navodi se u saopštenju.
Članovi žirija, predstavnici regiona Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije (IAA), temeljno su ocenili nominacije za prestižne nagrade, uzimajući u obzir predanost i angažovanost dobitnika u ostvarenju ciljeva IAA.
Na svečanoj ceremoniji kojoj je prisustvovalo preko hiljadu delegata iz celog sveta, priznanja u različitim kategorijama (ukupno šest) uručio je globalni predsednik IAA, Sasan Saeidi:
„Čestitam dobitnicima ovih prestižnih nagrada. Uradili ste ogromnu stvar kako za svoje chapter-e, tako i za globalni network. IAA je ono što jeste, upravo zahvaljujući vama i vašem radu. Globalna mreža vam je zahvalna na svemu što radite“.
Ovim povodom Jelena Ivanović, dobitnica „IAA Compass Award“ nagrade i izvršna direktorka IAA Srbije izjavila je:
Na trofeju je napisano moje ime, ali nagrada pripada svim članovima IAA Serbia. Suštinu asocijacija čini zajedništvo, okupljanje ljudi i rad na ostvarivanju zajedničkih ciljeva. Raduje me da je IAA Global prepoznao naš trud koji svakodnevno ulažemo u razvoj marketinške struke u Srbiji. Hvala na tome!
IAA Compass Awards priznanja kreirana su sa ciljem da se u fokus stave pojedinci i asocijacije koji su pokazali nesumnjive rezultate u promovisanju marketinške struke, odnosno sopstvenim primerom inspirisali i služili struci svojom vizijom, energijom i posvećenim radom.
IAA Srbija deo je globalne tripartitne mreže koja broji preko 70 zemalja. Od svog osnivanja u Srbiji, 1992. godine, do danas udruženje broji skoro 150 članova širom zemlje, koji dolaze iz redova oglašivača, agencija i medija.
Cilj IAA Serbian Chapter jeste realizacija različitih programa koji su usmereni na podsticanje razvoja marketinške industrije u Srbiji u sferi edukacije, regulative, samoregulative, regrutacije i edukacije mladih članova.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U zajedničkom saopštenju prosvetnih sindikata pre nekoliko dana, nakon inicijalnih pregovorima sa predstavnicima Vlade i Ministarstva prosvete, izneto je šest zahteva kako bi prosvetari prekinuli štrajk i om...
Fakulteti Univerziteta u Beogradu, Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu, kao i nekolicina visokoobrazovnih institucija i srednjih škola širom Srbije i dalje su u blokadi. Kako je nova godina počela, aktuelna tema j...
U Srbiji su potrošačke cene u decembru 2024. godine bile veće za 4,3 odsto nego godinu pre, objavio je danas Republički zavod za statistiku (RZS).Cene proizvoda i usluga lične potrošnje u decembru 2024. ...
Nacionalna avio-kompanija Er Srbija (AirSerbia) izgradiće upravnu zgradu, poslovni objekat i hotel u okviru kompleksa beogradskog aerodroma "Nikola Tesla", objavila je danas eKapija.Projekat će biti real...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok